• Ad
  • סיטרואן C4 לאחר מתחית פנים
    123,900. זהו מחירה של סיטרואן C4 לאחר מתיחת הפנים. להוציא סוזוקי קרוסאובר, שתלוי באיזה סגמנט משלבים אותו, זהו מחיר המחירון הרשמי הזול ביותר למכונית משפחתית בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אתמול דיווחנו לכם על כך שמשלוח ראשון של סיטרואן C4 המחודשת הגיע לישראל, שהשיווק יחל בקרוב ושמחיר המכונית החדשה יהיה פחות מ-125,000 שקלים. היום פרסמה דוד לובינסקי, היבואנית, שהיא מתחילה בשיווק הדגם ושהמחיר יעמוד על 123,900 שקלים – מחיר המחירון הרשמי הזול ביותר למכונית משפחתית בישראל.

    נהיגה ראשונה בסיטרואן C4 המחודשת

    המהלך שלובינסקי מנסה לעשות מגיע בין היתר בזכות שער מטבע האירו שנחלש משמעותית, הבידול אותו מבקשת היצרנית לעשות בין המותגים (פיז'ו, סיטרואן ו-DS), אבל כנראה שבראש ובראשונה בזכותו של אבי צור, המנכ"ל החדש (יחסית) של לובינסקי והראשון בתפקיד שהגיע מבחוץ ולא מבית.

    מינוי מנכ”ל חיצוני לחברה שמיום הקמתה מנוהלת ומתנהלת כעסק משפחתי אינו מהלך פשוט ומצד שני מאוד משמעותי. בפני צור אתגר גדול – הגדלה משמעותית של המכירות ונתח השוק בכל המותגים המיובאים על-ידי דוד לובינסקי (פיז'ו, סיטרואן, DS ו-MG הסינית, פולריס, אופנועי KTM, מצברי VARTA ואחרים וגם ליסינג).

    https://www.youtube.com/watch?v=jeV59xW9il8

    הצהרה ראשונה לנחישות של צור לשינוי פניה של לובינסקי הגיעה לפני כחודשיים, בהודעה לעיתונות על מינויו של ליאור הולצמן לסמנכ”ל המכירות של הקבוצה בה נכתב שהשינויים הם: “חלק מתהליך אסטרטגי להפיכת קבוצת לובינסקי לאחד היבואנים המובילים בענף הרכב.” הייתה זו הפעם הראשונה בה דוד לובינסקי הכריזה על כוונותיה וכעת,עם התחלת שיווקה של C4 המחודשת, נראה שהגיעה המשמעות. תג המחיר של C4 המחודשת עומד על 123,900 שקלים – להוציא מבצעי מכירות שונים של המתחרות ודגמים מיוחדים במלאי מאוד מוגבל, זהו המחיר הנמוך ביותר בישראל למכונית משפחתית. בהתחשב בתמורה שמעניקה C4 כעת, מנוע ותיבת הילוכים מודרניים ואבזור עשיר, זהו מחיר מאוד אטרקטיבי. אגב זהו צעד שלרוב קל יותר לעשות במהלך חיי הדגם, לאחר שהביקוש לדגם פחת בעולם, ולא בהשקה הראשונית של דגם. אבל במקרה של סיטרואן העולמית ולובינסקי בפרט, נראה שמדובר כאן באסטרטגיה.

    מה מקבלים ב-C4 המחודשת?
    סיטרואן C4 הושקה ב-2010 ובתחילת שנה זו עברה מתיחת פנים מינורית בפן העיצובי, ומאוד משמעותית כאשר מדובר במכלולי ההנעה. אחרי כמעט שני עשורים של שימוש בתיבת ההילוכים AL4 הבלתי אהודה (שפותחה במשותף עם פיז’ו ורנו), הוחלפה התיבה בתיבה מודרנית עם שישה הילוכים מתוצרת איישן היפנית. יחד עם התיבה הוחלף גם מנוע ה-1.6 הוותיק במנוע טורבו-בנזין חדש, תלת-צילינדרי, בנפח 1.2 ליטר (130 כ”ס). זהו שילוב אותו כבר פגשנו בפיז’ו 308 החדשה, אשר מקנה ל-C4 ביצועים טובים מבעבר ובמקביל גם תצרוכת דלק עדיפה משמעותית. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש עומדת על 10.9 שניות והמהירות המרבית על 197 קמ"ש לעומת  12.5 שניות ו-188 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת בתנאי מעבדה עומדת על 20.4 ק"מ לליטר לעומת 14.4 ק"מ לליטר בממוצע.

    המכונית תשווק בישראל ברמת אבזור אחת ('קומפורט') גבוהה מבעבר וגם גבוהה ביחס למתחרות ולמחיר. רמת גימור זו כוללת מערכת מולטימדיה מקורית (שלא הוצעה קודם) עם שליטה מגלגל ההגה, קישוריות בלוטות' וכניסות USB ו-AUX, בקרת שיוט, בקרת אקלים, פנסים עוקבי פניה ובעל פונקצית השהייה בעת יציעה מהמכונית, חישוקים 16 אינץ’ קלים ועוד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מהמשפחתיות הזולות בישראל: סיטרואן C4 המחודשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.