• Ad
  • לאחר שלל שמועות על קשיים בצילומי "טופ גיר" במתכונתה החדשה בהנחייתו של כריס אוונס, ב-BBC הפתיעו היום ושלפו שפן חדש מהכובע: מאט לה בלנק שיצטרף לאוונס וינסה להביא את הצ'ארם הידוע של ג'ואי מ"חברים" כדי להיכנס לנעליהם העצומות של שלושת המנחים הפורשים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    מאט לה בלנק. צילום ריצ'ארד גולדשמיט וויקפדיה

    תכנית הרכב טופ גיר ממשיכה ממשיכה לספק כותרות ותפניות מעניינות. אחרי שהצוות המיתולוגי של התכנית בגלגולה המודרני, שכלל את ג'רמי קלארקסון, ריצ'ארד המונד וג'יימס מיי פרש מהתוכנית ועבר לאמזון TV בעקבות פיטוריו של קלארקסון, ב-BBC שקדו על מציאת דרך  להמשיך את דרכה של תכנית הרכב המצליחה והנצפית ביותר בעולם.
    אחרי לא מעט ספקולציות בנוגע לזהות המנחים החדשים התמונה התחילה להתבהר, כששדרן הרדיו כריס אוונס גויס למשימה. בהמשך פורסם גם שעיתונאי הרכב הפופולרי כריס האריס ו"מלכת הרינג" סאבין שמידט יקחו חלק מסוים בתוכנית.
    הצילומים לעונה החדשה כבר החלו ובשבועות האחרונים התפרסמו ידיעות מביכות על מכוניות שהתרסקו ורגישות קיבתו של אוונס. אבל שום דבר לו הכין את חובבי הרכב לידיעה המפתיעה שהגיעה היום מפי דובר ה-BBC לפיה השחקן מאט לה בלנק, המוכר כג'ואי מסדרת הקאלט "חברים", יצטרף לתוכנית כמנחה נוסף.

    עוד ב-TheCar:
    מנחי טופ גיר חוזרים עם תוכנית רכב חדשה באמזון
    גם אתם יכולים להיות המנחים של טופ גיר

    על פניו הבחירה בלה בלנק נראית מעט תמוהה ומונעת משיקולי יחסי ציבור, שכן למרות היותו של לה בלנק חובב רכב ידוע, לבטח לא מדובר באוטוריטה מקצועית כדוגמת קלארקסון היכולה לאזן את אוונס, שהוא בעיקר אספן רכב.
    בכל מקרה לה בלנק כבר הופיע בעבר בטופ גיר במסגרת הפינה "מפורסם במכונית במחיר סביר", ואף הרשים עם הזמן המהיר ביותר על מסלול הניסוי של התכנית כשהוא סיים עם הקיה סיד הקפה של המסלול בדקה ו42 שניות. כמו כן יש לזכור טופ גיר היא תכנית רכב עם אוריינטציה בידורית, ביחס לתוכניות רכב אחרות כדוגמת "הילוך חמישי" וזה גם סוד הצלחתה העצומה.
    עם זאת על פי כל מה שהתפרסם עד כה נראה כי לאוונס קשה מאוד להיכנס לנעליהם הגדולות של שלושת המוסקטרים הפורשים ועושה רושם כי טופ גיר תזדקק להרבה מהצ'ארם של ג'ואי כדי להתרומם מחדש – אם בכלל.

    במקביל, ידיעות על כך שהתקציב שהוקצה לכל פרק של תוכנית הרכב החדשה של קלארקסון, האמונד ומיי באמזון כפול מזה שהיה להם בתקופת טופ גיר בהחלט מעלות את רף הלחץ של קברניטי ה-BBC שהחליטו לוותר על ביצת הזהב שהייתה בידיהם.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המנחה החדש של טופ גיר: ג'ואי מ"חברים"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.