• Ad
  • המכוניות האהובות והשנואות של אמריקה

    יש מי שבוחר מכונית בגלל קליק ראשוני, אחרים מושפעים מהעיצוב או מהביצועים ויש גם מי שמסתכל על פרמטרים פרקטיים יותר. ב"קונסיומר ריפורטס" החליטו לבדוק מה קורה כעבור זמן לאחר שהניילונים הוסרו מהמושבים והריח של הפלסטיק החדש כבר התפוגג ושאלו 350 אלף בעלי רכבים אם היום היו בוחרים שוב באותה המכונית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ממש כמו בקשרים רומנטיים בין בני זוג אנושיים, גם הסיבות שמביאות אנשים לבחור במכונית זו או אחרת הן מגוונות למדי: יש מי שבוחרים לפי קליק ראשוני, לאחרים חשוב בעיקר המראה, יש מי שמחפשים ביצועים שיחפו להם על חסכים, יש כאלה שמחפשים שותפה להרפתקאות וכמובן שיש את מי שעושה בחירה שכלתנית ובוחן את הפרקטיות או את הפרטנרית המוטורית שהכי פחות תכאב בכיס.

    בכל מקרה, שוב ממש כמו במערכת יחסים בין בני אדם, לא תמיד הבחירה מתגלה לאורך השנים כמוצלחת או לפחות כתואמת את הציפיות, אך כאן, במקום גירושים כואבים וביקור ברבנות, אפשר פשוט לפרסם מודעה למכירה או לגשת למגרש מכוניות ולהיפרד לשלום ולא להתראות.

    אבל יש גם כאלו שממש מרוצים מהבחירה שלהם וגם אחרי שנים ביחד מצהירים בפה מלא שהיו עושים שוב בדיוק את אותה בחירה.

    עוד ב-TheCar:
    סקר: יותר תחכום ויותר תקלות בדגמים חדשים
    אגרת הטסט בישראל: הגבוהה מבין 12 מדינות מערביות
    כמעט מחצית מהנהגים נותנים את מפתחות הרכב לזרים

    מגזין הצרכנות הגדול והוותיק בארצות הברית "קונסיומר ריפורטס" החליט לבדוק לאחרונה איזה דגמים אהובים במיוחד על בעליהם ואלה רכבים לא היו זוכים להזדמנות שניה.
    לא פחות מ-350 אלף אמריקאים שרכשו מכונית חדשה בשלוש השנים האחרונות השתתפו בסקר ונתבקשו לענות על השאלה האם הם היו קונים שוב את אותה המכונית.

    במקום הראשון הכללי האהבה פורחת בין האמריקאים למודל S של טסלה ולא פחות מ-98 אחוזים ממי שרכשו את החשמלית היוקרתית מצהירים שהיו עושים זאת שוב בלי להסס, כשהם מציינים את יכולות הניהוג הגבוהות, הביצועים המעולים, העיצוב הפנימי, מרווח המטען, ממשק התפעול ועלות החשמל הנמוכה לעומת הבנזין.

    בחלוקה לסגמנטים וקרוב קרוב לצמרת בקטגורית רכבי הספורט אנו פוגשים את הקורבט C7 סטינג ריי ש-95 אחוזים מרוכשיה מצהירים כי היו עושים זאת בשנית ומציינים כי בדור הנוכחי הקורבט היא הרבה יותר מאייקון אמריקאי ונהנית מיכולות גבוהות עם האצות סופר מהירות והתנהגות כביש חדה כתער.
    המרצדס E קלאס רשמה אחוזי שביעות רצון גבוהים בקטגורית רכבי היוקרה, ועל אף שקשה בדרך כלל לרצות לקוחות שרגילים לסטנדרטים גבוהים, 88 אחוזים מרוכשי ה-E קלאס ובדגש מיוחד משתמשי גרסת הדיזל מצהירים כי הגרמניה עמדה בציפיותיהם.

    צמוד אליה, עם 87 אחוזים של שביעות רצון, אנו פוגשים את הפורשה קאיין שמובילה בקטגורית רכבי הפנאי היוקרתיים בזכות העיצוב החיצוני, נוחות הנסיעה ובעיקר היכולות הדינמיות הגבוהות באופן משמעותי מאלו של כל מתחרותיה.
    בצד השפוי של סקלת המחירים, עם 83 אחוזים ל"כן הייתי עושה זאת שוב", נמצא הפורסטר של סובארו שמוביל את נבחרת רכבי הפנאי הקטנים בזכות השימושיות ואחיזת הכביש הטובה שלו בתנאי מזג אוויר קשים.

    בקטגוריית המשפחתיות הגדולות (מיד-סייז בארצות הברית) המאזדה 6 זוכה בבכורה עם 81 אחוזים של לקוחות שמרגישים שעשו את הבחירה הנכונה בזכות שילוב בין שמירה על צריכת דלק טובה להיותה מכונית מהנה לנהיגה.
    בשונה מכמעט כל מקום בעולם, טנדרי הפיק-אפ הם הרכבים הנמכרים ביותר באמריקה כבר לא מעט שנים וכמעט מדי שנה סדרת F של פורד היא הנמכרת ביותר ועל כן לא מפתיע לפגוש את ה-F250 וה-F350 בצד החיובי של הרשימה עם 80 אחוז של הלקוחות שמרוצים מהבחירה ומשוכנעים כי היו עושים אותה שוב.

    מן העבר השני, בתואר המאוד לא מחמיא "המכונית הכי פחות אהובה באמריקה" אנו פוגשים את הניסאן ורסה (בארץ אלמרה) שרק 42 מהאנשים שרכשו אותה סבורים שהיו רוכשים אותה שוב.
    הנתון מביך במיוחד לנוכח העובדה שבשל מחירה הנמוך סביר להניח כי מראש מרבית רוכשיה לא ציפו ליותר מדי אך בכל זאת התאכזבו והתלוננו על היכולות הדינמיות, הביצועים, העיצוב, הנוחות והאבזור הדל שלה.

    לצד הורסה, בצד הפחות מחמיא של הרשימה ניתן לפגוש במקום השני מהסוף את ג'יפ קומפאס שרק 43 אחוזים היו רוכשים אותו בשנית ושלישי מהסוף, עם 46 אחוזים, את הקיה ריו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.