• Ad
  • מרבית הלימוזינות משנות ה-80' שוות לא יותר מכמה אלפי דולרים בודדים, אך הבעלים של לימוזינה מודל 1988 המוצעת כעת למכירה מקווה להשיג סכום גבוה בהרבה בזכות הבעלים הראשון של הרכב שמתגורר כעת בבית הלבן
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עם כניסתו לבית הלבן, הנשיא החדש של ארצות הברית, דונלד טראמפ קיבל, לבד מהקוד הגרעיני, גם לימוזינה דנדשה מדגם קאדילק ONE שהצטרפה לצי של יותר מתריסר לימוזינות קאדילק משוריינות מיוחדות ששימשו את הנשיא היוצא ברק אובמה.

    ה-ONE היא ממש לא סתם לימוזינה מוארכת והמכונית, שדומה בעיצובה ללימוזינות ששימשו את אובמה וזכו לכינוי The Beast, כוללת בין היתר מיגון ירי שעמיד גם מפני אש מקלעים, טילים קלים, מטעני צד ואפילו התקפה כימית, צמיגי אל תקר, מיסוך עשן, תותחי גז מדמיע, מקלעים ואפילו מנות דם מסוג תואם לדמו של הנשיא למקרה שיפגע.

    זו לא הלימוזינה הראשונה שנבנתה במיוחד עבור טראמפ ובסוף שנות ה-80' של המאה העשרים, שנים בהן לימוזינות היו פריט חובה בקרב מיליונרים, טראמפ, אז בשנות ה-40 המוקדמות לחייו, הזמין מקאדילק שתי לימוזינות בהתאמה אישית.
    המכוניות כללו את שיא הפאר האמריקאי של אותן שנים עם מושבי עור שחורים ורכים עליהם נרקם שמו של טראמפ, דיפוני עץ ומתכת מוזהבת וגם טלפון סלולרי קבוע, פקס, מגרסת נייר, טלוויזיה, וידאו VHS וכן שני ארונות למשקאות חריפים ומקרר.
    על ההנעה הופקד מנוע וי 8 בנפח 5.0 ליטרים שהפיק 180 כ"ס ושודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 4 יחסי העברה.

    עוד ב-TheCar:
    הלימוזינה החדשה של פוטין כמעט מוכנה
    הרכב המושלם לעבריינים שלא נכלאו בפרשה 512
    טראמפ למנכ"לי יצרניות הרכב: החזירו את הייצור למדינה ותיהנו מהקלות

    טראמפ, שהחזיק במקביל גם רכבים נוספים ובהם מכוניות אקזוטיות כמו למבורגיני דיאבלו, לא השתמש יותר מדי בצמד הלימוזינות המוארכות ואלו נמכרו בראשית שנות ה-90'.
    אחת מהם מצאה את דרכה לבריטניה ומאז החליפה חמש ידיים וצברה כ-72 אלף קילומטרים והשניה נמצאת בידיו של בעלים פרטיים בפנסילבניה.

    בגלל שבשנות ה-80' יוצרו די הרבה לימוזינות, אין לרובן ערך אספני כלשהו ומשום שהן ישנות מדי כדי להתאים לייעודן המקורי הן לרוב מחליפות ידיים בעבור אלפי דולרים בודדים או מסיימות את חייהן במגרשי גרוטאות.
    סממני הזמן בהחלט נתנו גם את אותותיהם ב"טראמפ לימוזינה" שהגיעה לממלכה המאוחדת, אך הבעלים הנוכחיים שלה בטוח שכעת המכונית שהייתה שייכת לאיש העסקים הססגוני שעשה את כל הדרך לבית הלבן שווה לא מעט כסף והוא מציע אותה למכירה במחיר מבוקש של לא פחות מ- 60 אלף דולרים.

    "זו הזדמנות כמעט חד פעמית לרכוש פיסת היסטוריה שהייתה שייכת למי שמנהיג כיום את המעצמה החזקה בעולם", ציין הבעלים הנוכחי והוסיף: "אני מאמין שיש מספיק אנשים שמבינים את הפוטנציאל ומוכנים להשקיע במכונית סכום אמנם גבוה מזה של לימוזינה מקבילה ללא ייחוס אבל לא שונה מזה הנדרש כדי לרכוש מכונית סאלון חדשה".

    לפני שאתם רצים לרכוש את ה"מציאה" כדאי שתבדקו אם ניתן יהיה לייבאה בשנה הבאה לארץ כרכב אספנות, זאת משום שבדרך ללהפוך ללימוזינה היא עברה מה שמוגדר במחוזותינו "שינוי מבנה" אותו ניתן לאשר כאן רק אם יש מסמכים המעידים על כך שהוא בוצע על ידי חברה המוגדרת כיצרנית רכב ובאישור קאדילק.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הלימוזינה הראשונה של טראמפ למכירה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.