UMI, יבואנית שברולט, הודיעה הבוקר על תחילת השיווק בישראל של טראקס (Trax), רכב הפנאי הקטן שיתחרה בניסאן ג'וק וברנו קפצ'ור.
שברולט טראקס נחשף לראשונה בתערוכת פריז לפני כשנה, ושיווקו באירופה החל לפני כחודשיים. הוא מבוסס על פלטפורמת 'גמא II' של קונצרן GM אשר מהווה בסיס לשברולט ספארק וסוניק (כמו גם אופל קורסה ואופל 'מוקה'), ומציג מידות דומות מאוד לאופל מוקה וביואיק אנקור, שני אחיו הכמעט זהים. ממדיו קומפקטיים למדי עם אורך של 425 ס"מ, רוחב של 178 ס"מ, גובה של 166 ס"מ ובסיס גלגלים של 255.5 ס"מ. נפח תא המטען הוא 358 ליטר.
שיווק טראקס בישראל יחל עם גרסת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שמפיק 140 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה.
תג המחיר ברמת הגימור הבסיסית (LS) הוא 130,000 שקלים וכולל מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, בקרת שיוט, שש כריות אוויר ועוד. רמת גימור גבוהה יותר (LT) עם אותו מנוע עולה 136,000 שקלים ותמורתם נוספים גם חישוקים קלים, פנסי ערפל, מחשב דרך ומערכת מולטימדיה (Mylink של שברולט) שכוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ' ומצלמת רוורס.
לקראת סוף השנה תגיע ארצה גרסת הטורבו-בנזין, עם מנוע בנפח 1.4 ליטר. הספק המנוע שלה אמנם זהה לגרסת ה-1.8 ליטר אבל המומנט גבוה יותר (20.4 קג"מ לעומת 18.1) ומתקבל בסל"ד נמוך יותר (1,850 סל"ד לעומת 3,800 סל"ד). זמינות הכוח של גרסת ה-1.4 ליטר מתבטאת בביצועים טובים יותר: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.8 שניות לעומת 10.9 שניות ומהירות מרבית 194 קמ"ש לעומת 180 קמ"ש. מנוע הטורבו ישווק בישראל בשילוב תיבה אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה ברמת הגימור LT ועם תג מחיר של 140,000 שקלים.