• Ad
  • החל שיווק ניסאן אלמרה החדשה

    אלמרה חוזרת לישראל כ'סופר-מיני פלוס' שתתחרה ביונדאי i25, סקודה ראפיד ומתחרותיהן, ולא כמשפחתית קומפקטית כבעבר. המחיר, שמתחיל ב-109 אלף ש"ח, מעיד על התמקדות הדגם הזה בשוק המוסדי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קרסו מוטורס החלה לשווק דגם חדש של ניסאן, עם שם מוכר מן העבר: אלמרה.

    משלוח ראשון, שכלל כמה מאות מכוניות, הגיע לישראל כבר לפני למעלה מחודש – עוד לפני תחילת השיווק הרשמי – ונמכר כולו לחברות השכרה וליסינג. מכוניות אלה נמכרו ברמת גימור שונה ונמוכה יותר מאלה שהגיעו במשלוח הנוכחי, עם תחילת השיווק הרשמי בישראל.

    השם אלמרה אינו זר לצרכן הישראלי. דגם בעל שם זהה שווק בארץ מאמצע שנות התשעים של המאה הקודמת ועד לשנת 2006, וזאת הייתה משפחתית קומפקטית שהתחרתה בקטגוריה הגדולה והחשובה בישראל מול מאזדה 3 וטויוטה קורולה למשל.
    באירופה, וגם אצלנו, הוחלפה אלמרה ההיא בקשקאי אשר פרץ את הדרך לקטגוריית הקרוס-אוברים האירופית המודרנית.

    ניסאן אלמרה מאחור

    אלמרה החדשה משתמשת אמנם באותו שם דגם שמוכר לישראלים רבים, אלא שלמעשה לא מדובר במחליפתה של מכונית משפחתית-קומפקטית אלא במחליפה של 'טידה' אשר נמכרה בישראל בין השנים 2007-2011.
    המשמעות היא שלא מדובר במתחרה מודרנית לקורולה הנוכחית אלא במכונית 'סופר-מיני פלוס' או 'סופר-סופר-מיני', כלומר מכונית שמבוססת על פלטפורמת הסופר-מיני של הקבוצה לאחר שבסיס הגלגלים שלה הוארך – ממש כמו סקודה ראפיד.

    טידה הייתה בשעתו מכונית פופולרית בעיקר בשוק המוסדי בישראל, ויבואני ניסאן מקווים לשחזר את ההצלחה עם הגרסה החדשה שלה אבל לא מסתפקים רק בתקווה: המכונית הזאת משווקת ברחבי העולם במגוון שמות, בהם 'ורסה' (Versa), 'לאטיו' (Latio) ו'טידה' (Tiida), אבל בישראל בחרה היבואנית בשם 'אלמרה' אשר מזוהה בציבור עם המכונית הגדולה יותר שנמכרה בעבר בישראל.

    הדגם הנוכחי הוצג בסוף שנת 2011 והוא מבוסס על פלטפורמה V של רנו-ניסאן, אשר משמשת בין היתר את ניסאן מיקרה, רנו קליאו וגם את ניסאן פולסאר – משפחתית קומפקטית מעט גדולה יותר אשר אמורה הייתה לנחות אצלנו השנה אך בואה נדחה לשנה הבאה.
    אלמרה החדשה דומה במידותיה לאלה של סקודה ראפיד: אורך של 442.5 ס"מ, רוחב של 169 ס"מ, גובה של 151 ס"מ ובסיס גלגלים של 260 ס"מ.
    היא מונעת באמצעות מנוע בנזין ארבעה צילינדרי בנפח 1.6 ליטר שמספק 110 כ"ס, וזה מחובר לתיבת הילוכים רציפה. יחד הם מזניקים אותה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12 שניות, ולמהירות מרבית של 175 קמ"ש.

    ניסאן אלמרה תא נוסעים

    אלינו תגיע אלמרה ממפעל של ניסאן במכסיקו, וכך היא תהיה השלישית של ניסאן שמגיעה אלינו מצפון אמריקה, אחרי אלטימה ומקסימה הגדולות יותר. בנוסף צפויות אצלנו גם ניסאן סנטרה, המשפחתית, ניסאן רוג' שהוא אחיו התאום של אקס-טרייל, והטנדר טיטאן – טנדר בגודל מלא שיתחרה בשברולט סילברדו ואחרים.

    אלמרה תשווק בישראל בשתי רמות גימור: הגרסה הבסיסית מציעה מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, קישורית בלוטות', בקרת שיוט, חישוקי 15 אינץ' קלים ועוד.

    רמת הגימור הגבוהה יותר תוצע עם מסך מרכזי בגודל 5 אינץ' (ללא מולטימדיה), כפתור התנעה, פנסי ערפל, מראות מתקפלות, חישוקי 16 אינץ' קלים, ספויילר אחורי ועוד.

    מחיריה של אלמרה עומדים על 109 ו-110 אלף שקלים עבור כל אחת מרמות האבזור, והם מוכיחים שיבואני ניסאן מכוונים את עיקר המכירות אל השוק המוסדי ולא לקהל הפרטי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.