• Ad
  • הונדה מפסיקה את ייצור אינסייט ההיברידית

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    על-פי דיווח של בלומברג, ייצורה של אינסייט ביפן יופסק השבוע

    סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה היום (ה) על כך שהונדה תפסיק בסוף החודש את הייצור של אינסייט ההיברידית ביפן. במקביל הופסק השיווק של המכונית בארה"ב.
    אינסייט, בגלגולה הראשון כמכונית דו-מושבית, הייתה המכונית ההיברידית הראשונה של הונדה, אחת ההיברידיות הראשונות בעולם וההיברידית הראשונה שנמכרה בארה"ב, שבעה חודשים לפני תחילת השיווק של טויוטה פריוס שם.
    בגלגול הנוכחי שלה, כמכונית חמישה מושבית, אינסייט מבוססת על פלטפורמה מוארכת של ג'אז הקטנה. בשני המקרים ההנעה ההיברידית היא טורית, כלומר מנוע חשמלי שמחובר אל גל הארכובה של המכונית ומחליף גם את המתנע (סטרטר).
    אינסייט לדורותיה מכרה רק כ-281,000 מכוניות ברחבי העולם עד לסוף 2013. לשם השוואה, טויוטה מכרה עד היום כמעט 3.2 מיליון מכוניות היברידיות מדגם פריוס לדורותיה, כלומר יותר מפי 11 מאינסייט.
    בין הסיבות ההגיוניות לפער העצום בין שני המוצרים שנולדו באותו עידן בולט במיוחד הפער הטכנולוגי בין טויוטה להונדה בהקשר הזה. הונדה בנתה מערכת פשוטה מאד, ולכן גם החסכון שהיא מציעה בתצרוכת דלק אמיתית קטן מזה של המערכת המורכבת והיקרה יותר של טויוטה.
    דוברת של הונדה בארה"ב אישרה את הידיעה של בלומברג ואמרה שטרם הוחלט בנוגע למחליפה לדגם זה.
    לפי בלומברג, סוכני הונדה בארה"ב קיבלו הנחיה כבר בנובמבר שעבר להפסיק לקחת הזמנות חדשות, מה שכנראה לא גרם למהומות. העובדה היא שהידיעה על כך מתפרסמת רק כעת…

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.