• Ad
  • סופרב תדגדג מלמטה את מותגי הפרימיום עם רמת אבזור גבוהה ותג מחיר של 260 אלף ש"ח. במקביל היא תיאבק על ציי הרכב במחיר שמתחיל ב-160,000 ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, השיקה היום את מכונית הדגל שלה, סופרב, עם מגוון רחב במיוחד של מנועים ורמות גימור במטרה לקלוע לצרכים של פלחי שוק שונים.

    בעוד שברמה הבסיסית ביותר שאיתה מוצעת סופרב היא מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר שמספק 150 כ"ס, ברמה הגבוהה ביותר שלה היא מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמספק 280 כ"ס ומניע את ארבעת הגלגלים. בין לבין מוצעת סופרב בשבע קונפיגורציות נוספות של מנועים ורמות אבזור, וזה עוד לפני שיתווסף להיצע מנוע הטורבו-דיזל.

     

    עם טווח מחירים שבין 160 ל-260 אלף ש"ח מנסה סופרב בחדשה להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלה
    עם טווח מחירים שבין 160 ל-260 אלף ש"ח מנסה סופרב בחדשה להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלה

     

    במקור, הקהל הטבעי של סופרב בישראל, כפי שהיה גם בשני הדורות הקודמים שלה, נמצא בקרב פלח השוק של מכוניות "משפחתיות גדולות" שכולל את מאזדה 6 (מובילת הקטגוריה) ומכוניות כמו טויוטה אוונסיס, פולקסוואגן פאסאט, שברולט מאליבו או יונדאי סונטה.

    אלא שקטגוריה זאת נשחקה עד דק כאשר רבים מן הלקוחות המוסדיים (מקבלי רכב צמוד ממקום העבודה בעיקר) בחרו לשלם שווי שימוש נמוך יותר ולרדת בקטגוריית הגודל אל מכוניות קומפקטיות (משפחתיות קטנות), ואילו רוב הלקוחות הפרטיים בחרו לעבור לקרוס-אוברים שמוצעים בטווח מחירים דומה, למשל מיצובישי אאוטלנדר או מאזדה CX-5.

    ההחלטה להגדיל את היצע רמות האבזור של סופרב משתיים לארבע, ולהגדיל גם את היצע המנועים (1.4, 1.8 ו-2.0 ליטר בשתי רמות הספק) מאפשרת כעת ליבואני סקודה לטפס גם אל פלח השוק של מכוניות פרימיום בגודל בינוני כמו וולוו S60, ב.מ.וו. מסידרה 3 או אאודי A4 – שם יכולה סופרב להציע יתרונות בתחום האבזור והמרחב הפנימי בתוך אריזה פחות מנקרת עיניים.

    היות שמגוון הדגמים גדול הוא גם מעט מבלבל, וכדי לעשות סדר נציין שגרסת מנוע הטורבו-בנזין הבסיסית ( 1.4 ליטר 150 כ"ס) מוצעת בשתי רמות האבזור הבסיסיות Ambition ו- Style, עם תג מחיר של 160 אלף ש"ח ששקול למחירה של יונדאי סונטה ונמוך ממחירי רוב המתחרות האחרות בסגמנט. ברמת הגימור סטייל מוצעת מכונית זאת תמורת 185,000 ש"ח.

    גרסת ה-1.8 ליטר (180 כ"ס) מוצעת ברמות האבזור Ambition (173,000 ש"ח, שקולה לרמות הבסיס של ניסאן אלטימה ואופל אינסיניה ופחות יקרה מפולקסוואגן פאסאט), Style (195,000 ש"ח) ו- Exclusive(210,000 ש"ח), ואילו גרסאות ה-2.0 ליטר ( 220 כ"ס ו-280 כ"ס) מוצעות ברמות האבזור היקרות – Style ו- Laurin&Klement תמורת 215-235,000 ל-220 כ"ס ו-260,000 ש"ח ל-280 כ"ס עם הנעה כפולה.

    בקונפיגורציות אלה מסוגלת סופרב להתמודד במכוניות כמו מרצדס C קלאס תוך שהיא מציעה מחיר פחות יקר בכ-60 אלף ש"ח (לגרסת הנעה קדמית 220 כ"ס) ורמת אבזור עדיפה.

    יש שיאמרו שסקודה קופצת מעל לפופיק כשהיא מציעה את סופרב במחיר דומה לזה של ב.מ.וו. 318 שעולה "רק" 240 אלף ש"ח, אולם המכונית מציעה מנוע חזק יותר ורמת אבזור עדיפה, כמו גם ממדים נדיבים יותר, וכך – מן הסתם – יהיה המצב גם מול אאודי A4 החדשה.

    החל מגרסת הבסיס מוצעת המכונית עם מערכת התראה ובלימה אוטומטית למהירויות עירוניות, תאורה מתכווננת לתוך פניות מלפנים ופנסי LED אחוריים, כניסה ללא מפתח (KeyLess), התראת עייפות ועוד.
    כל הגרסאות כוללות מערכת מולטימדיה עם אפשרויות חיבור שונות לטלפונים חכמים ומסך מגע מרכזי שגודלו שונה בהתאם לגרסאות.

     

    שלושה מנועים חדשים, ארבע רמות אבזור. סקודה סופרב דור שלישי
    שלושה מנועים חדשים, ארבע רמות אבזור. סקודה סופרב דור שלישי

     

    רמת האבזור Exclusive כוללת תשע כריות אוויר בטיחותיות, מערכת מתלים אדפטיביים, וחיישן לפתיחת תא המטען באמצעות הרגל. רמת האבזור Laurin&Klement כוללת גם מושבים מאווררים ומחוממים, ריפוד עור, מערכת ביטול רעשים ומערכת מולטימדיה מתקדמת.

    רמות האבזור הבכירות כוללות גם בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימת חירום אוטומטית, התרעת נתיב נסיעה חסום, זיהוי כלי רכב בשטח המת שמאחורי המכונית ועוד.
    כל מנועי הבנזין הינם מנועים חדשים אצל סקודה, והמנוע הבסיסי, בנפח 1.4 ליטר, כולל מערכת שמנתקת את הזרמת הדלק לשניים מתוך ארבעה הצילינדרים שלו כאשר הוא לא נמצא תחת לחץ, וכך חוסכת בדלק.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הולכת על כל הקופה: סקודה סופרב מוצעת ב-160-260,000 ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.