Ad

הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 1.6 מיליון ש"ח נגד "גט טקסי"

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

התובע הייצוגי: מפעילת המוניות "חותכת" לעצמה מחצית מן הטיפים שנוסעים שמשלמים בכרטיסי אשראי משאירים לנהגים. טרם הוגש כתב הגנה

בקשה לתביעה ייצוגית בסכום של יותר מ-1.6 מיליון שקל נגד חברת גט טקסי הוגשה השבוע לבית משפט השלום בתל אביב. המבקש, עו"ד רם דקל (באמצעות עורכי הדין רונית סטון ואוהד אנטמן), טוען בבקשתו שחברת גט טקסי נוהגת "לגלח" מחצית מסכום התשר שנוסעים משאירים לנהג המונית כאשר התשלום נעשה בכרטיס אשראי באמצעות האפליקציה שגט טקסי מפעילה.

עו"ד דקל מבקש להכיר בתביעה כייצוגית וטוען שם שהנוהג של החברה לא עומד בקנה אחד עם פרסומיה לפיהם היא אינה גובה עמלות עבור תשלום בכרטיס אשראי. בפועל, כך לטענתו, גובה החברה למעשה "עמלת סליקה" בשעור של מחצית מהטיפ שהנוסע מבקש להשאיר בידי הנהג.

התובע הייצוגי מבקש מבית המשפט להורות לחברה להחזיר לנהגים את מחצית הטיפים שהיא הותירה בקופתה, וכן לפרסם בכלי התקשורת מודעה שמבהירה כי מחצית מהטיפ שמשולם לנהגי בכרטיס האשראי נותר בקופתה.

עוד הוא מבקש לחייב את החברה למסור לו נתונים על סכומי הטיפים שהותירה בידיה כדי שאפשר יהיה לכמת את התביעה. עד למסירת מסמכים אלה הוא חישב כי החברה גבתה טיפים בסכום כולל של 1.6 מיליון שקל. סכום זה מבוסס על פרסומים רשמיים של החברה, לפיהם יש לה 3,000 נהגים, והיא מקבלת מידי יום 15 אלף הזמנות כאשר 25% מהן משולמות באמצעות כרטיסי אשראי.

טרם הוגש כתב הגנה.

מחברת גט טקסי נמסר בתגובה: "חברת גט טקסי לא קיבלה מידע בדבר בתביעה, בהנחה ותתקבל כזאת היא תטופל בהתאם".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות