• Ad
  • במקום לעבוד שנים כדי לחסוך כסף למסע דרכים בגודל מלא, מייק סונדרס החליט להסתפק בקטן, התפטר מהעבודה ורכש קטנוע 50 סמ'ק שעל סיפונו הוא כבר הספיק לגמוא בשנה האחרונה כמעט 50 אלף קילומטרים על כבישי אמריקה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מסע דרכים על קטנוע 1כמעט כל מי שחושב שיש דרכים טובות ומאתגרות יותר לטייל מנופשון הכל כלול באיי יוון בוודאי חולם על איזה מסע דרכים אפי וארוך במוטורהום, במכונית ספורט או על אופנוע הארלי.
    עם זאת, לחיים יש תוכניות משלהם ובין העבודה, המשפחה ומגבלות התקציב מרבית האנשים לא ממש מצליחים להגשים את החלום לפחות עד לפנסיה.

    מייק סונדרס החליט שחלומות צריך להגשים עכשיו ולא לדחות אותם למועד לא ברור. במאי בשנה שעברה הוא התפטר מעבודתו והחליט לצאת למסע דרכים ללא הגבלת זמן לאורכה ולרוחבה של אמריקה – על אופנוע.
    עם ניסיון בכמה מסעות אופנועים קצרים יותר, סונדרס הבין שהוא יוכל לטייל ללא מגבלת זמן רק אם יצליח לצמצם את ההוצאות שלו למינימום. בהתאם לכך החליט למכור את אופנוע הב.מ.וו GS 1200 ששירת אותו בכמה מהמסעות שערך ולקנות במקומו הונדה Ruckus – קטנוע עירוני צנוע בנפח 50 סמ'ק.

    סונדרס מסביר בבלוג שלו את הבחירה הלא שגרתית ומציין שבחר בכלי בשל מוניטין האמינות שלו, העלות הנמוכה של חלקי החילוף ופשטות מכלוליו המאפשרת לפתור כל בעיה ותקלה בצד הדרך ללא בעיה בעזרת כמה כלים.
    לא פחות חשוב – הקטנוע מפגין צריכת דלק ממוצעת של 42 קילומטרים לליטר.

    אנשים מסתכלים עליי ולא מבינים איך אני מסוגל לרכוב מרחקים שכאלה על קטנוע עירוני שבקושי מגיע ל-70 קמ'ש, אבל לדעתי זה הכלי האידיאלי למסע ומעבר לחסכון בהוצאות האפשרות לרכוב עליו על הקצה ועדיין להיות במהירות שפויה מספיק המאפשרת ליהנות מהטבע סביב יוצרת את השילוב האידיאלי', מסביר סונדרס. 'אני לא אומר שלא היו נקודות של כמעט שבירה כמו למשל אותו בוקר באלסקה בו התעוררתי וראיתי שהכל סביבי מלא שלג, הייתי עוד רטוב מהיום הקודם וידעתי שלפני יש כמעט 400 קילומטרים של רכיבה בלי שום דבר – לא ישוב, בניין או אפילו תחנת דלק. לקחתי נשימה עמוקה, אמרתי שאני לא זורק לפח את החלום שלי, התפקסתי על עצמי ובדיעבד אלה בדיוק הרגעים המכוננים שהופכים מסע שכזה לבלתי נשכח'.

    קרוב ל-50 אלף קילומטרים על גבי קטנוע 50 סמ"ק. מייק סונדרס

    אחרי קצת יותר משנה שנה בדרכים במהלכה רכב על הקטנוע יותר מ-50 אלף קילומטרים שהתחילו בורג’יניה וכללו גם את קי ווסט, אלסקה, וושינגטון, קליפורניה ועוד, כשהמוטו של סונדרס הוא לא לתכנן את הדרך מראש אלא לקום מוקדם בבוקר, לקפל את האוהל ולרכוב לעיתים אפילו 450 קילומטרים ביום עד שהשמש שוקעות ואז למצוא מקום להקים בו את האוהל ולהעביר את הלילה.בימים אלא סונדרס עדיין רוכב בכל יום וכמי שמאמין במוטו 'THE ROAD IS LIFE' מבטיח להמשיך לעשות זאת עוד זמן רב.
    גם אתם יכולים לקחת חלק קטן בחוויה ולעקוב אחר מיקומו ומעלליו של סונדרס בבלוג האישי המרתק שלו.

    רוכב כל יום עד שהשמש שוקעת. צילום: מייק סונדרס

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הגודל לא קובע: מסע דרכים אפי על קטנוע 50 סמ'ק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.