אלבר, חברת הליסינג ויבואנית מותג האופנועים 'דיאלים', תחל לייצג רשמית ולייבא באופן סדיר את יצרנית האופנועים האמריקנית 'הארלי דיווידסון' ברבעון האחרון של השנה.
כמעט שנתיים מאז הופסק הייצוג הרשמי והסדיר של הארלי דיווידסון, לאחר שהיבואנית הקודמת, 'ג.ב.ר', הפסיקה את היבוא הישיר – בטענה שאין להם כלים להתמודד מול יבוא אישי. ג.ב.ר. הוסיפה לספק תמיכה טכנית ואספקת חלפים למצבת האונועים הישראלית, ואף לבצע פעילויות קהילתיות.
באוגוסט 2013 נפוצות שמועות על כך ש'אלבר', חברת הליסינג ויבואנית מותג האופנועים הקוריאני 'דיאלים', במגעים לרכישת זיכיון היבוא של מותג הארלי דיווידסון ותקופה קצרה אח"כ נחתם בין השתיים הסכם.
בזמן שחלף מאז בחנה אלבר את היצע המוצרים של הארלי ועל אף שקברניטיה אינם מוכנים לחשוף אילו דגמים עומדים על הפרק, הם כן מוכנים לומר שהם נערכים לקראת תחילת שיווק ברבעון האחרון של השנה. הרעיון של אלבר הוא להנגיש את ליין דגמי הארלי בדומה למוצרי דיאלים שהם משווקים, כלומר: הצעת תוכניות מימון, ליסינג וטרייד-אין גם לדגמי הארלי.
באלבר חוזרים ומדגישים את האנומליה בשוק הדו-גלגלי בישראל: "בעוד שבחמש השנים האחרונות שוק המכוניות צמח ב-22% לסביבות 220,000 מכירות בשנה, שוק הדו-גלגלי התכווץ ב-21% לסביבות 15,000 כלים בשנה. זהו מצב אבסורדי לאור מזג האוויר השמשי בארץ, הפקקים הגדלים מדי יום ותערפי ביטוח החובה שהוזלו." הם מציינים כי בנתוני סיכום 2013 כבר ניתן היה לראות את השינוי שחל בצרכן הישראלי כשגילה שהעלות לדו-גלגלי כבר לא גדולה כפי שהיתה בעבר. "בסיכום שנת 2013 שוק הדו-גלגלי צמח ב-4% לעומת מכירות שנת 2012 והמהלך שבצענו עם דיאלים אתמול – ביטוח חינם לכל רוכש כלי דו-גלגלי של המותג הקוריאני – יגדיל עוד יותר קהל הלקוחות. בחרנו בהטבה ולא בהנחה ממחיר המחירון כיוון שביטוח חובה עדיין נתפס כחסם פסיכולוגי לרכישת קטנוע או אופנוע. אנחנו רוצים להסיר את המכשלה הזו ואם נצליח פוטנציאל המכירות שלנו יגדל מאוד. יש לנו את דיאלים, האלי דיווידסון ועל הפרק גם מותגים נוספים שבינתיים אנחנו לא רוצים לחשוף." באלבר מדגישים שלא מדובר במותגי מכוניות.