• Ad
  • סיוויק מבוססת על פלטפורמה חדשה ומונעת באמצעות מנועי טורבו-בנזין חדשים. מחירי המחירון: 132 אלף ש"ח לגרסת הבסיס ו-145 אלף לגרסת ה-182 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת 'מאיר', יבואנית הונדה בישראל, השיקה היום (ב') את הדור העשירי והחדש של סיוויק בישראל, עם מנועי טורבו-בנזין חדשים, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ומחיר תחרותי ביחס לקטגוריה.

     

     

    סיוויק מוצעת בישראל בשתי רמות של מנועים וגימור. הגרסה הבסיסית מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין תלת צילנדרי בנפח 1.0 ליטר שמספק 129 כ"ס, ועם תג מחיר של 132 אלף ש"ח. הגרסה המאובזרת והחזקה יותר, שמונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר שמספק 182 כ"ס, עולה 145 אלף ש"ח, והמשמעות היא שלראשונה מזה זמן מוצעת הונדה סיוויק חדשה בישראל עם מחיר שלא חורג מגבולות הקטגוריה, ודאי כאשר לוקחים בחשבון את רמות האבזור.

    סיוויק מתמודדת בישראל בעיקר מול מכוניות משפחתיות קומפקטיות יפניות – מאזדה 3 שנמכרת בעיקר בגרסת ה-2.0 ליטר האטמוספרית וטויוטה קורולה שנמכרת בעיקר בגרסת 1.6 ליטר אטמוספרית. מחיר המחירון של קורולה לדגמיה השונים נע בין 130 ל-136 אלף ש"ח, ואילו מחירי המחירון של מאזדה 3 נעים בין 132 ל-143 אלף ש"ח. מבחינה זאת אמנם לא מדובר ב"מחיר מציאה", אבל ביחס למיצוב של הונדה – אשר תמיד התעקשה להציג את עצמה כיקרה ממתחרותיה – מדובר במחיר מעניין ואף תחרותי.

    שרון גלזר, מנהל חטיבת הרכב הפרטי בחברת 'מאיר', מעריך שעד לסוף השנה יימסרו בישראל בין 1,000 ל-1,500 יחידות מסיוויק החדשה, בתלות בכושר האספקה של היצרנית, ויחס המסירות בין שני הדגמים צפוי להערכתו לעמוד על כ-60% לטובת הדגם היקר יותר. גלזר גם מעריך שסיוויק תוסיף להיות שחקנית בשני השווקים הקיימים בישראל – גם בשוק המוסדי וגם בשוק הפרטי.

    הדור העשירי של סיוויק מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין אשר סוף סוף יישרה קו, מבחינת אורך בסיס הגלגלים שלה (270 ס"מ) עם מובילות הקטגוריה, ורק היא ומאזדה 3, מבין כל המכוניות העממיות, מצוידות במתלה אחורי רב חיבורי.

    שני מנועי הטורבו-בנזין הם מנועים חדשים עבור הונדה, אשר דבקה במשך שנים במנועים אטמוספריים מתוחכמים, והיא בין האחרונות להיכנע לאופנת הטורבו. בשלב זה לא צפויה להגיע גרסה היברידית למרות שהונדה היא בין היצרניות הראשונות והמובילות עם הטכנולוגיה הזאת.

     

     

    סיוויק, שבחלק ממהלך חייה בישראל הוצעה ברמות מחיר גבוהות ורמות אבזור נמוכות, מוצעת כעת עם רשימת אבזור מכובדת למדי שכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינטש ו-8 רמקולים (בהתקנה מקומית בגרסת הבסיס), מצלמת חניה, חיישני חניה, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, חימום מושבים ועוד.

    המכונית לא כוללת גג שמש והתנעה ללא מפתח אבל לזכות יבואני הונדה צריך לומר שהם השקיעו במקומות שיותר חשוב להשקיע בהם, והביאו כבר את הגרסה הבסיסית עם מערכות בטיחות וסיוע לנהג שכוללות התרעת תאונה עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון אוטונומי, בקרת שיוט אקטיבית, זיהוי הולכי רגל ותמרורים ועוד.
    לגרסת ה-1.5 ליטר נוספים חישוקים קלים בקוטר 17 אינטש, מערכת מולטימדיה מקורית, קיפול מראות חשמלי, תאורת אווירה ועוד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דור עשירי של הונדה סיוויק מושק במחיר תחרותי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.