דוקאטי מפרגנת לטרוי בייליס במהדורה מיוחדת

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
דוקאטי, פאניגאלה V2, דוקאטי פאיגאלה V2

מהדורות מיוחדות הם תמיד דבר שמרומם את מצב הרוח, בפרט שהן באות לציין נקודת ציון היסטורית. השנה מציינם בדוקאטי 20 שנה לזכייתו של טרוי בייליס האוסטרלי באליפות הסופרבייק העולמית, וזו סיבה מספיק טובה כדי להנפיק מהדורה מיוחדת של פאניגאלה V2 לרגל המאורע.

טרוי ביילס הוא אחד מרוכבי הסופרבייק המעוטרים ביותר וזכה באליפות הסופרבייק הראשונה שלו בשנת 2001 על גבי ה-996 האייקוני. לאחר אפיזודה קצרה ולא מוצלחת במיוחד ב-MotoGP חזר בייליס לאליפות הסופרבייק וקטף צמד תארים נוסף בשנים 2006 ו-2008, שנה לאחריה פרש, אך חזר למיני קאמבק למשך שני מרוצים בשנת 2015. בסך הכל מחזיק בייליס ב-52 ניצחונות ו-92 פודיומים באליפות הסופרבייק העולמית.

המהדורה המיוחדת נבדלת קודם כל בצביעה, כאשר הפלסטיקה האדומה קיבלה פסי אדומים ונגיעות ירוקות המשלמים את צבעיה דגל האיטלקי כאדר בצדי הפרינג מתנוסס המספר 21 המזוהה עם בייליס במסלול המרוצים. הירידה לפרטים כוללת מספר עוד מספר נגיעות קטנות וייחודיות כמו המספק 21 שרקום  על המושב וחתימתו של בייליס שמוטבעת על גבי מיכל הדלק. על המשולש הקדמי מוטבע שם המהדורה המיוחדת וציון המספר הסידורי של האופנוע בסדרה.

מבחינה מכאנית ישנם גם מספר שדרוגים, ובראשם מזלג NX30 ובולם אחורי TTX36 מתוצרת אוהלניס. ויתור על המושב האחורי ושימוש במצבר ליתיום-יון מאפשרים להשיל 3 ק”ג ממשקל האופנוע ביחס לגרסה הרגילה. בנוסף ישנו מגן מפלט מטיטניום וגריפים ספורטיביים. המנוע נותר ללא שינוי, וי-טווין בנפח 955 ס”מק המספק 155 כ”ס ב-10,750 סל”ד, וכך גם חבילת האלקטרוניקה הכוללת כמעט כל מערכת עזר שניתן להעלות על הדעת: קוויק שיפטר, בקרת משיכה עם מספר מצבי פעולה, בקרת ווילי ובקרת בלימת מנוע.

מהדורת טרוי בייליס תהיה זמינה בסוכנויות דוקאטי בעולם החל מחודש ספטמבר הקרוב, כאשר המחיר הרשמי עומד על 21 אלף אירו, 3,000 אירו יותר ממחירו של פאניגאלה V2 סטנדרטי.

יחד עם חשיפת המהדורה המיוחדת שחררה דוקאטי גם סרטון מושקע שבו מופיע בייליס כשהוא פוגש את האופנוע לראשונה, כשאנשי דוקאטי מספרים על התקופה בה רכב בייליס בקבוצת הסופרבייק של החברה.

The post דוקאטי מפרגנת לטרוי בייליס במהדורה מיוחדת first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.