• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קונטיננטל הגרמנית מוכרת בתעשיית הרכב כאחת מספקיות המשנה הגדולות ביותר שמספקת רכיבים רבים ושונים, החל בחומרים, דרך מערכות בלימה, בקרת אחיזה, וגם – ברוח ימים אלה  – מנועים חשמליים ומכלולי סוללות למכוניות חשמליות. עבור הקהל הרחב סביר שהשם קונטיננטל, והלוגו השחור על רקע צהוב, מוכר יותר בזכות הצמיגים – שם החלה החברה את דרכה בדיוק לפני 150 שנים. כיום קונטיננטל היא יצרנית הצמיגים הרביעית בגודלה בעולם, והיא ממוצבת בפלח העליון והיוקרתי יותר של שוק הצמיגים. מיקום זה מרוחק מתשומת הלב של לקוח ישראלי ממוצע, שנוטה בדרך כלל לחפש את הצמיגים הפשוטים והזולים ביותר מבלי להתייחס לטכנולוגיה ולטיב החומרים.

     

     

    כדי להעלות מודעות למותג יזמה קונטיננטל אירוע הדגמות והתנסות על מסלול 'מוטורסיטי' שבשדה תימן, בפאתי באר שבע, וזאת לרגל השקה בינלאומית ראשונה (מחוץ לגרמניה) של הצמיג הספורטיבי החדש שלה SportContact 7.

    לזכות קונטיננטל צריך לומר שבעוד שאירועים כאלה נפוצים ומקובלים בחו"ל, בפרובינציה שלנו זה מהווה חידוש מרענן, אבל מצד שני בל נשכח גם שעד לפני מספר שנים בכלל לא היו מסלולי מירוצים חוקיים בארץ הקודש…

    סיבה אחרת למסיבה היא שנהיגה ספורטיבית נתפשת בישראל כמעט כמוקצה מחמת המיאוס (או הקנאה), ומצד שני – מותר להניח שהציבור שמתייחס כך אל נהיגה ממילא קונה צמיגים סינים זולים. בקיצור, כאשר מחברים את מי שבאמת מבין משהו בנהיגה, ומבין בחשיבותם של צמיגים איכותים, עם אירוע נהיגה ספורטיבית על מסלול – מתקבל אירוע נדיר ומהנה. אנשי קונטיננטל רתמו לאירוע שלהם את אנשי חטיבת אאודי בצ'מפיון מוטורס ישראל, ואלה העמידו לטובת חשיפת הצמיגים את מיטב הדגמים הספורטיביים שלהם.

    זה המקום לשלב משאלה אישית: הלוואי שאירוע זה, במזג אוויר ישראלי יבש, ידגים בפני הגרמנים (גם של קונטיננטל אבל גם של אאודי) את היתרון של השקת מוצרים בארץ הקודש בשעה שמזג האוויר בגרמניה לא מאפשר להוציא את האף מן הדלת. הלוואי שאירוע זה יפתח את התאבון לאנשי קונטיננטל העולמית ולחברות אחרות בתעשיית הרכב.

     

     

    יום ההדגמה של קונטי כלל מבחני בלימה על כביש רטוב, חמיקה ממכשול, ג'ימקנה, וגם אפשרות לבצע הקפות שלומות סביב המסלול. צריך להודות שלמעט בתחנות הבלימה – שבה התאפשרה השוואה מול צמיגים נחותים – קשה היה לחוש את מלוא יתרונותיו היחסיים של הצמיג החדש לעומת קודמו, או לעומת צמיגים מתחרים. לצורך זה נדרש אירוע הרבה יותר מורכב וארוך. ובכל זאת אפשר היה להתרשם שלצמיג החדש יש לא מעט יכולות בתנאי עומס.

     

     

    מספר מילים על חתן השמחה. לדברי אנשי קונטיננטל, צמיגי SportContact 7 החדשים שלהם מציעים שיפור במספר פרמטרים ביחס לסדרה שאותה הם יורשים. תרכובת הגומי החדשה, שמכונה Black Chili, קיבלה תכנון סוליה חדש ויחד – כך מבטיחים אנשי קונטיננטל, מתקבל קיצור של עד 8% במרחק הבלימה על כביש רטוב. לצד זאת הושגו שיפורים בהיבטים השימושיים, למשל אורך חיים גבוה ב-17%, ודירוג C בצריכת הדלק. כמו כל צמיג ספורטיבי, לביצועים יש מחיר, ואנחנו מדברים על "החל מ-" 935 שקלים לצמיג בקוטר 19 אינטש, שהוא הקוטר המינימלי בסדרה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דביק על המסלול: השקת הצמיג הספורטיבי של קונטיננטל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.