• Ad
  • מכונית הסופר-מיני הידנית של דאצ'יה מוצעת במחיר של מכונית מיני ידנית, ומציעה ממדים מרווחים יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דאצ'יה, מותג הלואו-קוסט מבית רנו-ניסאן, פותחת את שנתה השנייה בישראל עם תוספות להיצע הדגמים שלה: 'דאסטר' עם מנוע בנזין והנעה כפולה, וגם סנדרו בגרסה בסיסית.

     

    דאצ'יה סנדרו 2016. צילום יח''צ חו''ל (2)

     

    עד היום שווק סנדרו בישראל רק בגרסת "סטפווי", עם 'איפור' והגבהה בסגנון של רכבי קרוסאובר, ועם תג מחיר של כ-70 אלף ש"ח למכונית עם תיבת הילוכים ידנית.
    כעת נוספת גרסה סטנדרטית, ללא "ניפוחי גוף", אבל עם תג מחיר צנוע יותר של 55 אלף ש"ח.

    מחיר זה ממקם את סנדרו מול מכוניות מיני ידניות זולות כדוגמת סוזוקי אלטו וסיטרואן C1, ויחסית לאלה הוא מציע יתרון בדמות מידות גדולות יותר שמציבות אותו בקטגוריית הסופרמיני (כלומר בגודל של יונדאי i20 לעומת יונדאי i10 לדוגמא).

    אורכו של סנדרו 406 ס"מ ואורך בסיס הגלגלים שלו 259 ס"מ. גובהו 152 ס"מ ורוחבו 173 ס"מ. נפח תא המטען הוא 320 ליטרים – והפועל היוצא של מידות אלה הוא שמבחינת יחס מרחב לשקל יש לסנדרו 'קלף חזק' מול הקטנות שמחירן דומה לשלו.

    בשונה מגרסת "סטפווי", אשר עושה שימוש במנוע הטורבו-בנזין הקטן של רנו, בנפח 900 סמ"ק, סנדרו הרגיל מצויד במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.2 ליטר – יחידת כח ותיקה אשר הוצעה בגרסה הידנית של רנו קליאו מהדור הקודם.

    מנוע זה מספק 75 כ"ס ו-10.9 קג"מ, ועם תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 יחסי העברה הוא מזנק תוך 14.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומגיע למהירות מרבית של 162 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת, לפי נתוני המעבדה והיצרן, עומדת על 17.2 ק"מ לליטר.

    בסעיף האבזור מציע סנדרו יתרון על פני מכוניות מקבילות במחיריהן, היות שהוא כולל ארבעה מרימי חלונות חשמליים, מערכת שמע מקורית עם קישוריות BT, AUX ו-USB, פנסי ערפל, הגה מצופה עור עם שליטה על מערכת השמע, ובקרת שיוט. בתחום הבטיחות הנתונים פחות מרשימים, עם 4 כריות אוויר בלבד.

    תג מחיר של 55 אלף ש"ח נראה אטרקטיבי על פניו ואמור לקרוץ למי שמחפש מכונית קטנה וזולה.

    עם זאת, חשוב לשים לב שרק כ-15% מכלל המכוניות הקטנות בישראל נמכרות בגרסאות ידניות זולות.

    מכוניות קטנות ידניות שכן נמכרות היטב, למשל סיאט איביזה, מצליחות בעיקר בזכות פניה שלהן אל קהל צעיר ואופנתי, אך שונה מזה שאליו מכוונת דאצ'יה.
    ההערכה הסבירה, לכן, היא שלמרות יתרונותיו היחסיים סנדרו לא יהיה ללהיט מכירות שובר שוק.

    באירופה הוצגה כבר גרסה של סנדרו עם תיבת הילוכים רובוטית, וזאת בשידוך למנוע הטורבו-בנזין 900 סמ"ק.
    מחירה הצפוי של גרסה זו בישראל הוא כ-70 אלף ש"ח, ובמחיר כזה כבר נוצרת לסנדרו בעיית תמורה מול מכוניות קטנות אוטומטיות כמו סיאט איביזה ופיג'ו 208. מחירן אמנם יקר בכ-10 אלף ש"ח, אך הן חזקות, מודרניות, מאובזרות ובטוחות יותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דאצ'יה סנדרו ב-55 אלף ש"ח: סופר מיני במחיר של מיני

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.