• Ad
  • לנד רובר דיסקברי ספורט מלפנים

    גרסאות נוספות של לנד רובר דיסקברי ספורט

    עם ההשקה הרשמית של לנד רובר דיסקברי ספורט מוסיפה היבואנית עוד רמות אבזור ומעדכנת את המחירים כלפי מטה באופן משמעותי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לפני כחודש הציגה חברת המזרח את לנד רובר דיסקברי ספורט החדש. אז הושק הדגם בשתי גרסאות בלבד וללא מחיר רשמי אלא טווחי מחיר בלבד והבטחה לדגמים נוספים. היום בתערוכת אוטומטור הציגה היבואנית את הדגם החדש באופן רשמי, את הגרסאות הנוספות, ואת המחירון החדש שמציג מחירים נמוכים משמעותית מההערכות הראשוניות.

    לנד רובר דיסקברי ספורט נחשף בתערוכת פריז האחרונה בספטמבר 2014 ולמרות שמו מבוסס על פלטפורמת רינג' רובר איווק (שבעצמו מבוסס על פלטפורמת פורד מונדיאו, זכר לימי עבר בהם שלטה פורד על לנד רובר. כיום לנד רובר נמצאת בבעלות טאטא ההודית).
    בהיררכיה המשפחתית דיסקברי ספורט ממוקם מתחת לדיסקברי ולמעשה מחליף את פרילנד שלא ממש הצליח עם מכירות של כ-380,000 עותקים בלבד מיום יצורו ב-2006. הצפיות מדסקברי ספורט גדולות הרבה יותר.

    דיסקברי ספורט גדל משמעותית מפרילנדר קודמו עם תוספת של 9 ס"מ לאורך (לכדי 460 ס"מ), תוספת של 16 ס"מ לרוחב (לכדי 207 ס"מ כשהמראות מקופלות) ותוספת של 8 ס"מ לבסיס הגלגלים שכעת עומדים על 274 ס"מ. הגובה לעומת זאת הצטמק ב-3.8 ס"מ ל-172 ס"מ. גם ביחס לאווק עליו הוא מבוסס אלה ממדים גדולים משמעותיים (תוספת של 22.5 ס"מ לאורך, 10 ס"מ לרוחב, 8.5 ס"מ לגובה ו-8 ס"מ לבסיס הגלגלים).
    ממדים אלה הופכים את הדגם לאחד הגדולים בקטגוריה וגם אפשרו הכנסת שורת מושבים שלישית. וכך לראשונה בסגמנט מוצע דגם עם אופציה לשבע מקומות ישיבה.

    היצע המנועים דומה לזה של אווק וכולל טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 240 כ"ס (ומקורו מפורד), ומנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר בשני הספקים: 150 ו-190 כ"ס. כל המנועים יוצעו בשילוב תיבה אוטומטית בעלת תשעה הילוכים המוכרת מאיווק והנעה כפולה.

    בישראל ישווק הדגם בשתי רמות אבזור כאשר הבסיסית 'SE' כוללת מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ', 10 רמקולים, מסך מחשב בגודל 5 אינץ' בלוח המחוונים, ידיות להעברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה, מערכת בקרת שטח ('טריין ריספונס'), מצלמת רוורס ושלל חיישנים, חישוקי 17 אינץ' ועוד. גרסת השבעה מושבים תוצע רק ברמת גימור זו ('SE') ותוסיף לקיים חלון גג פנורמי, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים וריפוד משולב עור. רמת האבזור הגבוהה HSE מוסיפה עוד פתיחה חשמלית לתא המטען, חלונות אחוריים כהים, ריפודי עור, חישוקי 18 אינץ' ועוד.

    המחיר כאמור נמוך משמעותית מהמחיר אותו העריכו אנשי היבואנית לפני חודש. אז ההם דיברו על מחיר שיחל ב-470,000 שקלים ויסתיים ב-580,000 שקלים, אבל היום פרסמה היבואנית את המחירון הרשמי והמחירים שונים לחלוטין ונמוכים משמעותית:
    רמת אבזור SE ומנוע דיזל (150 כ"ס) תעלה 382,000 שקלים.
    רמת אבזור SE ומנוע (דיזל 190 כ"ס או בנזין) תעלה 398,000 שקלים.
    רמת אבזור SE עם שבעה מושבים ומנוע דיזל (150 כ"ס) תעלה 414,000 שקלים.
    רמת אבזור SE עם שבעה מושבים ומנוע (דיזל 190 כ"ס או בנזין) תעלה 429,000 שקלים.
    רמת אבזור HSE מוצעת רק עם המנועים הבכירים (דיזל 190 כ"ס או בנזין) ותעלה 479,000 שקלים.
    בעתיד תשווק רמת אבזור גבוה יותר (HSE פלוס) במחיר של 489,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.