• Ad
  • הסופר סדאן היוקרתית של בנטלי הושקה בישראל עם מנוע W12 בעל 635 כ"ס ורשימת פינוקים עצומה שאמורים יחד עם השם רב המורשת להצדיק צ'ק שמן של 1.9 מילון ש"ח, לפני תוספות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תרשו לנו להיות קצת פרובנציאלים, אבל יש משהו מרומם את הנפש בהשקה של בנטלי חדשה בישראל – סיטואציה שעד לפני מספר שנים הייתה בגדר מדע בדיוני. אלא שלאחר שמותג היוקרה האריסטוקרטי פתח את הנציגות הרשמית שלו בישראל לפני כשנה וחצי השקה שכזו הייתה רק עניין של זמן. הכבוד להיות הדגם החדש הראשון של בנטלי שזוכה להשקה בישראל שנערכה הבוקר (יום ב') נפל בחלקה של 'פליינג ספור' (Flying Spur – דורבן מעופף) החדשה שנחשפה לראשונה לפני שנה בדיוק.



    בנטלי פליינג ספור היא הסדאן היוקרתית הבסיסית בהיצע של בנטלי, וממוקמת בהיררכיה מתחת ללימוזינת העל 'מולזאן'. אבל ספלינג ספור היא הכל חוץ מ'בסיסית' . מדובר באצילה מעודנת באורך של 532 ס"מ עם רמת פאר והידור שגורמת למרצדס S קלאס להיראות כמו מכונית מהשכרה. הפליינג ספור מתבססת על פלטפורמת MSB המשותפת גם לקונטיננטל GT החדשה שהוצגה מעט לפניה, אך גם לפורשה פאנמרה – תזכורת לכך שכמו אצל בני שושלת וינדזור מבית המלוכה הבריטי, גם בעורקיה של האצילה הבריטית הזו זורם דם גרמני.

    לדור הקודם של בנטלי פליינג ספור אמנם היה מחיר מחירון רשמי בסוכנות הישראלית, אך היבואנית העדיפה שלא להביא אותו ארצה זמן קצר לפני הגעת הדגם החדש (בישראל ישנה פליינג ספור אחת מהדור הקודם שהגיעה ביבוא אישי). עד כה בנטלי רשמה בישראל הצלחה מרשימה באופן יחסי כשהיא מסתמכת בעיקר על הקונטיננטל GT האלגנטית והבנטייגה הלוויתני. פליינג ספור החדשה אמורה לפנות למי שרוצים סדאן-לימוזין סופר יוקרתית ומאובזרת, ויש כמה עשרות רוכשים כאלו מידי שנה שעד כה התלבטו בעיקר בין גרסאות המאייבך של מרצדס S קלאס לב.מ.וו 760, מזראטי קוואטרופורטה ואסטון מרטין ראפיד.



    פליינג ספור נמצאת ברף העליון של הקטגוריה הזו והיא מוצעת נכון לעתה רק עם מנוע W12 כפול מגדשים בנפח 6.0 ליטר המספק 635 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות, כאשר גרסת V8 צנועה יותר אמורה להיות מוצגת בשנה הקרובה. מנוע חשמלי או אולי היברידי? בנטלי למרבה השימחה נאמנה לאולד פאשן.  למרות משקל של כ-2.5 לפלינג ספור ביצועים של מכונית על, עם תאוצה ל-100 ב-3.8 שניות ומהירות מרבית של 330 קמ"ש. מחירה של הפליינג ספור מתחיל ב-1.9 מיליון ש"ח כאשר רשימת האבזור שלה כמעט אינסופית. ולמרות שפע העץ הבוהק והעור הרך שהוקרבו עבורם מיטב העצים והבקר, עדין אפשר קצת יותר, כשבשלב זה היא מגיעה עם חבילת ה-Edition1 שעלותה כמעט 400 אלף ש"ח ומוסיפה עוד כמה נגיעות יוקרתיות בגימור הפנים כמו דיפוני עץ דו-גווניים ואת מכלול השעונים הקלאסיים בדשבורד שמתהפך וחושף את מערכת המולטימדיה. וזה לא הכל, כי מי שרוצה את הטופ שבטופ יוכל להוסיף עוד 300 אלף ש"ח עבור חבילת 'מולינר' שבה מערכת שמע משודרגת וגימורים בהתאמה אישית קפדנית עוד יותר. 

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בת אצולה עושה עליה: בנטלי פליינג ספור הושקה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.