• Ad
  • אחרי יובל שנים שבהן מעדיף סוכן הביון המפורסם בעולם את מכוניותיה של יצרנית רכבי הספורט האקזוטית אסטון מרטין החליטה החברה לפרגן לג'יימס בונד עם B10 - מכונית שתוכננה במיוחד כדי להופיע בסרט
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כחודשיים לפני הקרנת הבכורה של "ספקטר", הסרט ה-24 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, נחשפים חובביו של סוכן הביון המפורסם ביותר בעולם לטריילר של הסרט אשר יעלה על האקרנים ב-6 בנובמבר השנה.

    אסטון מרטין DB10

    לצידו של דניאל קרייג בתפקיד הסוכן השרמנטי בשירות הוד מלכותה, תככב, הפעם בתפקיד משמעותי מאי פעם, גם מכונית אסטון מרטין מדגם DB10 שתיחשף לראשונה בסרט.

    הקשר בין יצרנית רכבי הספורט הבריטית למפיקי סדרת הסרטים החל לפני יובל שנים, כאשר DB5 הופיעה בתפקיד בלתי נשכח ב"גולדפינגר".

    עם זאת, לא רבים יודעים שבספריו של יאן פלמינג (שעליהם מבוססת סדרת הסרטים) מתנייד בונד בבנטלי, והיו אלה מפיקי העיבוד הקולנועי שהחליטו לחפש מכונית בעלת עיצוב יותר חדשני.

    בשנת 1964 פנו המפיקים לאסטון מרטין בבקשה לקבל DB5 לצילומים אולם אנשי אסטון סירבו לתת מכוניות תמורת חשיפה בלבד ודרשו תשלום מלא תמורתה.

    50 שנים מאוחר יותר אין ספק שהיחס של אסטון לבונד השתנה מהקצה אל הקצה, אולי מפני שסדרת הסרטים תרמה לא מעט למעמדה האייקוני של יצרנית רכבי הספורט הקטנה. הפעם דאגו אנשי אסטון להכין לעובד המדינה שאוהב את המרטיני שלו "מנוער אבל לא מעורבב" מכונית ת"ש קצת יותר מרשימה מסטנדרט הליסינג הישראלי.

    בשונה מבעבר, הפעם רכבו של בונד לא מבוסס על רכב מייצור סדרתי אלא נבנה מאפס, במיוחד עבור הפקת הסרט, והמכונית לא צפויה להגיע לאולמות התצוגה.

    DB10 שונה בעיצובה, במיוחד מלפנים, מן הקו העיצובי הנוכחי של אסטון מרטין, ולא כוללת את שבכת הטרפז שהפכה לסמל ההיכר של דגמי החברה.
    הפרופיל מציג צללית שבהחלט מתקשרת לאסטון אך עם קימורים מעוגלים יותר וקו מותניים תפוח, ומעריצי אסטון בהחלט יכולים לזהות דמיון למכונית העל של החברה, ONE77, שיוצרה ב-77 יחידות בין השנים 2009-2012.

    עם זאת, אנדי פלמר, הבוס של אסטון, רמז לא מכבר בראיון ל-Autoexpress הבריטי שרכבו החדש של בונד בהחלט מרמז על שפת העיצוב העתידית של החברה.
    באותו ראיון פלמר הבהיר גם שה-DB10 לא תצטרף בשום מקרה לליין הדגמים שהחברה משווקת וציין כי יוצרו 10 אקזמפלרים ש-8 מהם שימשו את הפקת הסרט.

    בזמן שבונד עושה שימוש ב-DB10, מנהיג ה"רעים" בסרט, אותו מגלם דייב בטיסטה, נוהג ביגואר C X75 – אותה מכונית על חשמלית עם טורבינת גז שהוצגה בתערוכת פריז ב-2010 אך לא הגיעה בסופו של דבר לייצור סדרתי.

    אסטון מרטין DB10

     

     

     

    בטריילר שנחשף השבוע ניתן לראות קטעים מסצנת המרדף המרכזית בסרט שצולמה ברחובות רומא לפני מספר חודשים בהשתתפותן של שתי מכוניות העל הבריטיות ושבמהלכה בונד עשה שימוש בכמה מהפיצ'רים הייחודים ש-Q התקין לו ברכב, כולל להביור אחורי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בשירות הוד מלכותה: ה-DB10 של אסטון מרטין נחשפת בטריילר לג'יימס בונד החדש

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.