• Ad
  • בקרוב על המדרכות: הקורקינט החשמלי של MV אגוסטה

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית האופנועים MV אגוסטה מייצרת בימינו כמה מן היצירות הנחשקות ביותר על שני גלגלים, ולעומת זאת הדבר האחרון שאפשר לומר על קורקינטים חשמליים הוא שהם "נחשקים". כלים כאלה משמשים כפתרון תחבורתי שימושי בערים, ויש שיאמרו שהם דווקא מפגע סביבתי, ולכן האתגר של MV אגוסטה, שחשפה את RAPIDO – הקורקינט החשמלי הראשון שלה – לא מבוטל.

    'ראפידו' עוצב ומיוצר באחריות חטיבת e-mobility חדשה ב-MV אגוסטה, ששמה לה למטרה לפתח כלי ניידות אישית, והמוצר הראשון שלה, בשנה שעברה, היה אופניים חשמליים שנושאים את הסמל של המותג האיטלקי.

    MV אגוסטה הצטרפה אל שורה ארוכה של יצרניות רכב שכבר השיקו זה מכבר אופניים חשמליים, ואל כמה שאף עיצבו והשיקו קורקינטים חשמליים, ואלה כוללות בין השאר את ב.מ.וו, דוקאטי וק.ט.מ.

    עוד ב-TheDoo
    זהירות! הם מתחרים גם על קורקינטים

    לא משנה באיזה צד של הוויכוח אתם בכל הקשור לקורקינטים חשמליים, מה שברור זה שכלי רכב לניידות אישית ממונעת הפכו לפופולריים מאד, ומספר הדגמים שלהם עולה בקצב אקספוננציאלי. לטוב או לרע אלה הם כלי תחבורה נפוצים מאד במרחב העירוני הסואן, גם בזכות מיזמי תחבורה שיתופית כמו 'בירד', 'וינד' או 'ליים'.

    נראה שיצרניות אופנועים מבינות שהן לא יכולות להתעלם מן המציאות ומעדיפות לנקוט בגישת "אם לא תוכל לנצח אותם – הצטרף אליהם", ועבור MV אגוסטה יש כאן הזדמנות לקרוץ מצד אחד לקהל צעיר ומצד שני אולי אף לספק פתרון לא מבייש את הפירמה ללקוחות העירוניים שלהם שלא רוצים להניע את ה-F4 או את ה'ברוטאלה' שלהם לצורך סידורים קצרים בסביבה.

    ובאמת, כדי שלא לבייש את הפירמה שלהם עצמם – 'ראפידו' עוצב בעיצוב מושקע במיוחד עם לא מעט אזכורים לדגמי האופנועים של המותג, כמו למשל פנס קדמי והמעטפת שסביבו שקורצים קריצה לדגמי 'ברוטאלה', ועיצוב הזרוע האחורית שמפוסלת בהשראת דגמי הסופרבייק F3 ו-F4. צביעת הכלי באדום בוהק, ושילוב חישוקים וזרוע אחורית זהובים, נעשו בהשראת דגמי Serie Oro.

    ראפידו מצדיק את הייחוס שלו לא רק בעיצוב אלא גם בטכנולוגיה, עם מסגרת שלדה ועם חישוקי 10 אינטש שבנויים ממגנזיום, מערכת בלימה הידראולית, ומסך LCD בגודל 4 אינטש שמשמש כלוח פיקוד וחיווי עם קישורית לטלפון הסלולרי. על ההנעה אחראי מנוע חשמלי בהספק 500 וואט עם אפשרות בחירה בין ארבע מצבי רכיבה שונים. בהתאם לתקנות האירופאיות מוגבלת המהירות המרבית ל-25 קמ"ש, אבל במדינות שבהן האכיפה וההסדרה לא ממש קיימות אפשר להגיע למהירות מרבית של 40 קמ"ש. הסוללה המובנית אמורה לספק טווח רכיבה מרבי של 50 קילומטרים.

    מה שמפתיע באמת ב'ראפידו' הוא תג מחיר רשמי שעומד באירופה על 999 אירו, ובמהלך ההשקה הוא מוצע למכירה ישירה באתר החברה תמורת 849 אירו, שהם פחות מ-4,000 ש"ח, כלומר זול יותר מכמה כלים סינים שנמכרים בישראל. מדובר במחיר די צנוע כדי לומר שאתם רוכבים על MV אגוסטה.

    The post בקרוב על המדרכות: הקורקינט החשמלי של MV אגוסטה first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.