• Ad
  • goodyaer EfficientGrip AA Edition
    יבואנית צמיגי 'גודייר' תחל לשווק במרץ 2015 סדרת צמיגים חדשה בדרוג הטוב ביותר (AA) בפרמטר התנגדות לגלגול ובבלימה על כביש רטוב. המחירים סבירים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת 'ב.מ.ב', יבואנית צמיגי 'גודייר', תחל לשווק במרץ 2015 סדרת צמיגים חדשה בדרוג הטוב ביותר בפרמטר התנגדות לגלגול ובבלימה על כביש רטוב, דרוג AA. סדרת הצמיגים נקראת Efficient Grip Edition AA והיא תשווק בארץ בשמונה מידות וברמת עומס XL.

    הצמיג החדש של גודייר הוא הצמיג הראשון של החברה שמשיג את הדרוג הטוב ביותר (דירוג AA של תקן יורולייבל) בשני פרמטרים גם יחד: התנגדות לגלגל ובלימה על כביש רטוב. דרוג  AA בבלימה על כביש רטוב כבר מוצע בצמיגים "עממיים" אבל לא בפרמטר התנגדות לגלגל. עד לא מזמן יצרניות הצמיגים טענו שלא ניתן להשיג דרוג AA בפרמטר התנגדות לגלגל בצמיג "עממי" בגלל העליות הגבוהות יותר של החומרים שמייקרות מאוד את הצמיג. זה היה נכון עד תערוכת ז'נבה האחרונה שנערכה במרץ 2014 ובה חשפה גודייר את סדרת הצמיגים החדשה בדרוג AA בשני הפרמטרים האלה. השיווק באירופה החל כמה חודשים לאחר התערוכה ובהמשך נפתח לשווקים נוספים.

    כאמור אלינו תגיע הסדרה החדשה במרץ השנה והיא תשווק בשמונה מידות וברמת עומס XL דבר שהופך את הצמיגי למתאים גם לכלי רכב מסחריים.

    להלן מספר דוגמאות למחירי הצמיג החדש:

    • צמיג במידה 205/55R16 94W, מתאים למגוון רחב של מכוניות כדוגמת טויוטה קורולה, סיטרואן C4, פורד פוקוס, סקודה סופרב, ב.מ.וו סדרה 1 ועוד, ומחירו יעמוד על 536 שקלים כולל התקנה ומע"מ.
    • צמיג במידה 225/55/R16 97W מתאים למשל לפולקסווגן פאסאט ומחירו 802 שקלים כולל התקנה ומע"מ.
    • צמיג במידה 225/50/R17 98W מתאים למשל לפיז'ו 3008, פורד S מקס, לקסוס GS, ומחירו עומד על 835 שקלים, כולל התקנה ומע"מ.

    תקן 'יורולייבל' על רגל אחת
    תקן 'יורולייבל' (Eurolabel) הינו תקן אירופאי שהחל כתקן אחיד לצריכת חשמל ואנרגיה על מוצרים לבנים (מכונות כביסה, מקררים וכו'). בהדרגה הוא גם החל נכנס לתחומים אחרים כאשר לתחום התחבורה בנושא צריכת דלק הוא נכנס ב-2006 ולתחום הצמיגים מנובמבר 2012. תקן הצמיגים מצוין בתווית על הגלגל וקובע שלושה פרמטרים: 1. התנגדות הצמיג לגלגול (המתורגם לחיסכון בצריכת דלק), 2. בלימה בכביש רטוב, 3. רעש.

    ישראל אימצה את התקן במהלך 2013 כאשר בפועל צמיגים אירופיים עם מדבקת יורולייבל הגיעו לישראל עוד במחצית 2012 בעקבות יישום התקינה על ידי מרבית יצרניות הצמיגים האירופאיות.

    לצמיגים אמריקניים יש סימון דומה: 1. עמידות לשחיקה (Treadwear), 2. אחיזה (Traction), 3. חום (Heat).

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בקרוב בישראל: צמיג בדרוג הטוב ביותר גם למכוניות עממיות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.