• Ad
  • קרייזלר 300C מלפנים
    בקיץ הקרוב תחל יבואנית קרייזלר בשיווק 300C המחודשת כאשר לצידה לראשונה בישראל תשווק גם 300S עם תוספת צנועה של סוסים ומתלים בכיול ספורטיבי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מכשירי תנועה נערכת לקראת השקת קרייזלר 300C המחודשת והבאת גרסה נוספת של המכונית 300S המעט חזקה יותר. בינתיים לא יגיעו גרסאות ה-V8 של קרייזלר 300 היות והיבואנית מתכננת להשיק באותה תקופה את דודג' צ'ארג'ר בעלת הממדים הדומים עם המנועים החזקים יותר.

    מי תייבא לישראל את קרייזלר ג’יפ ודודג’?

    הדור החדש של קרייזלר 300 הוצג ב-2011 ובתערוכת לוס אנג'לס האחרונה שנערכה בנובמבר 2014, זכה למתיחת פנים של אמצע החיים. במסגרת העדכון תחתית הפגוש הקדמי עוצבה מחדש, הסבכה הקדמית גדלה והפכה דרמתית יותר, הפנסים והאחוריים הוחלפו וזוג המפלטים האובליים הפכו שטוחים ורבועים. בתא הנוסעים מחשב הדרך הקטן (יחסית) בלוח המחוונים הוחלף במחשב מפורט יותר וצג גדול משמעותית (7 אינץ') ושודרגה מערכת המולטימדיה (עדין עם מסך 8.4 אינץ') שכעת מציעה בין היתר אפשרות להפיכת הרכב ל'נקודה חמה' עבור חיבור Wi-Fi.

    קרייזלר גם עדכנה את חומרי הבידוד והדיפון, את גווני החוץ ואת הפקדים בסביבת מערכת המולטימדיה ובקרת האקלים, אבל החידוש המשמעותי ביותר נגע להחלפת ידית ההילוכים בחוגה – בדומה למקובל בחלק מדגמי יגואר החדשים. תיבת ההילוכים עצמה לא שונתה אבל הגרסאות החזקות יותר של המכונית קיבלו תוכנת ניהול חדשה עם אפשרות בחירה בין מספר מצבי נהיגה אשר ישפיעו על תגובת המצערת, תגבור ההיגוי ותגובת המנוע.

    קרייזלר 300 עדיין מבוססת על פלטפורמה משודרגת של מרצדס E קלאס (W211 משנת 2002) זכר לתקופה אחרת בה שלט קונצרן דיימלר (בעל הבית של מרצדס) בענקית האמריקנית. שליטה שהחלה ב-1998 והסתיימה ב-2007 עם פשיטת רגל מתוקשרת ורכישתה על-ידי קונצרן פיאט. מאז קרייזלר עדכנה את הפלטפורמה מספר פעמים וגם הפעם היצרנית "נגעה" בבסיס ושינתה את המתלים ואת מערכת תיגבור ההגה.

    בנוסף נצלה היצרנית את העדכון כדי להוסיף למכונית שלל מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובהן מערכת בלימה אוטומטית במהירות עירונית משולבת בקרת "קדם-תאונה", בקרת שיוט אדפטיבית (מסתגלת למהירות כלי הרכב מלפנים) ובקרת סטייה מנתיב.

    המנועים לא שונו כך שבחרטומה של גרסת הבסיס עדיין נמצא את המנוע המוכר לנו: בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר שמפיק 292 כ"ס. הוא ימשיך להגיע אלינו כאשר בכוונת היבואנית לשווק לצד גרסה זו את גרסת 300S שלה אותו מנוע עם הספק מעט גבוה יותר: 300 כ"ס. מלבת תוספת הסוסים הצנועה, גרסת 'S' נבדלת מ-'C' בעיטורי כרום שונים (ידיות דלתות למשל), חישוקי 20 אינץ' כסטנדרט (במקום 18 אינץ') וגימור שונה לתא הנוסעים כולל 10 רמקולים של חברת 'ביטס' (Beats). בנוסף לגרסה גם מתלים בכיול ספורטיבי וספויילר שפה על תא המטען.

    בכוונת היבואנית להשיק את ה-300C המחודשת בקיץ כשלצידה לראשונה בישראל גם תשווק גרסת 300S. הרעיון הוא להרחיב את היצע הדגם, אבל לא יותר מדי כדי לשמור על בידול בין קרייזלר לדודג' צ'ארג'ר – אחותה לפלטפורמה של קרייזלר 300. כפי שכבר דיווחנו, מכשירי תנועה, המייבאת גם את מותג דודג' מתכננת להשיק במחצית השניה של השנה את דודג' צ'ארג'ר – סדאן גדולה – ודודג' צ'אלנג'ר – גרסת השתי דלתות של המכונית. ובהתאם לקו בו נוקטת היצרנית גם במכשירי תנועה מתכננים למקד את קרייזלר בתחום היוקרתי יותר ואת דודג' בתחום הספורטיבי. מכאן שמנוע הבסיס בהיצע 300 יישאר אותו V6 מוכר, כאשר היצע גרסאות דודג' יכלול גם את מנועי ה-V6 וגם ה-V8.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בקרוב בישראל: גרסה נוספת של קרייזלר 300

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.