• Ad
  • אולי כדי שלא לאבד את ההילה הגרמנית ואולי כדי לחדור טוב יותר לאירופה, המותג הגרמני שקם לתחיה מקים מפעל הרכבה חדש בעיר ברמן, שבה פעל עד לפני כחמישים שנים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת 'בורגוורד' הגרמנית-סינית הכריזה על כוונתה להקים מפעל הרכבה בסמוך לעיר הגרמנית ברמן, ולהרכיב בו כעשרת אלפים עותקים בשנה של הגרסה החשמלית לקרוסאובר BX7 שלה.

     

    Borgward BX7

     

    בורגוורד החלה לייצור מכוניות חדשות בסין השנה, במפעל חדש שהקימה בעיר Miyun שליד בייג'ינג, ולפי שעה מיוצרות שם רק גרסאות בעלות מנועי בעירה פנימית, בעוד שבגרמניה ייוצרו בשלב זה רק גרסאות חשמליות טהורות.

    המפעל בברמן, אשר ייבנה במהלך השנה הבאה, לא יהיה מפעל ייצור אלא מפעל הרכבה שבו יורכבו המכוניות מתוך קיטים מפורקים למחצה שייוצרו במפעל הסיני.

    BX7 הוא קרוסאובר גדול עם שבעה מושבים אשר כבר נמכר בסין, ושיווקו באירופה בכלל, ובעיקר בגרמניה, צפוי כבר בשנת 2018.

    עד לפשיטת הרגל שלה, בשנת 1961, הייתה חברת בורגוורד יצרנית הרכב השלישית בגודלה בגרמניה, ומרכז פעילותה היה בעיר ברמן. במהלך ההיסטוריה שלה, שהחלה בשנת 1920, ייצרה החברה כ-1.2 מיליון כלי רכב מדגמים שונים, וכמה אלפים מהם עדיין שמורים ומככבים אצל אספני רכב.

    בעשור האחרון ניסה נכדו של מייסד החברה להחיות את המותג, ולפני כשנתיים חבר אל יצרנית המשאיות הסינית פוטון, ששייכת לקבוצת הרכב הגדולה בייג'ין אוטומוטיב (BAIC), וזו הייתה למשקיעה הגדולה ולבעלת המניות העיקרית בפרויקט.

     

    Borgward BX7

     

    בהודעה לעיתונות שפרסמה בורגוורד נטען שהבחירה בעיר ברמן להקמת מפעל ההרכבה לא נובעת רק ממניעים סנטימנטליים אלא בזכות הימצאותן בסביבה של חברות טכנולוגיה חשובות אשר יספקו לה רכיבים נחוצים שונים כמו גם ידע הנדסי.
    בין ספקי המשנה שצפויים לעבוד עם בורגוורד נמנים קונטיננטל, בוש, בורג וורנר, Kuka ,Schaeffler, SKF, Webasto.

    בעתיד מתוכנן בברמן ייצורן של גרסאות חשמליות נוספות של דגמי בורגוורד, והסוללות עבורם ייוצרו על-ידי חברת LG הקוריאנית.

    מפעל ההרכבה יעסיק רק מאות בודדות של עובדים ויהיה גמיש דיו כדי להתאים לרמת הביקושים שעדיין לא ברורה לחלוטין.

     

    Borgward BX7

     

    המפעל בברמן יהיה המפעל הראשון של בורגוורד מחוץ לסין והבסיס האירופי לפעילות החברה, ובעתיד צפוי שיורכבו בו גם גרסאות חשמליות והיברידיות של דגמי הקרוס אובר האחרים של החברה – BX6 ו-BX5.

    רוב תהליכי המחקר והפיתוח של בורגוורד המודרנית מבוצעים כיום בעיר שטוטגארט, לא הרחק מן המטות של מרצדס ופורשה, והחברה מקווה להגיע לקצב ייצור של 800,000 כלי רכב בשנת 2020 ו-1.6 מיליון יחידות ב -2025.

    את הגרסאות השונות של דגמי בורגוורד מניעים ויניעו בעתיד הקרוב מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרי בנפח 2.0 ליטר שמחובר לתיבת הילוכים רובוטית בעלת שבעה יחסי העברה ומספק 224 כ"ס.
    גרסה היברידית-נטענת של אותה מערכת הנעה מספקת כ-401 כ"ס וטווח נסיעה של כ-55 ק"מ בכח החשמל בלבד. שתי הגרסאות מניעות את ארבעת הגלגלים.

    באוגוסט השנה הדהימה בורגוורד האלמונית את תעשיית הרכב כאשר הכריזה על כך שצרפה אל הצוות שלה, שגם כך כולל כבר כמה שמות חשובים מתעשיית הרכב, את ראש מחלקת העיצוב לשעבר של 'מיני'.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בורגוורד חוזרת לגרמניה: תייצר 10,000 מכוניות חשמליות בשנה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.