• Ad
  • בהוליווד יעשו על זה סרט: פרשת דיזל-גייט בדרך למסך הכסף

    ג'ק יואינג, עיתונאי הניו-יורק טיימס, מתכוון לכתוב ספר על פרשת דיזל-גייט. זכויות הפרסום כבר נרכשו על-ידי הוצאת נורטון, והזכויות לסרט על-ידי אולפני פאראמונט. בפולקסווגן רוצים להפיל 10% מן הנזק של הפרשה על הספקים של החברה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אולפני פאראמונט, אחד מעמודי התווך של תעשיית הקולנוע בהוליווד, וחברת ההפקה של השחקן ליאונרדו דיקפריו, רכשו את הזכויות להפקת סרט שיתאר את פרשת "דיזל-גייט", וזאת ככל הנראה הוכחה נוספת (אם הייתה דרושה כזאת) לעוצמה האדירה של הפרשה.

    הזכויות שנרכשו הן לספר שעדיין לא נכתב בכלל, פרי מקלדתו של עיתונאי הניו-יורק טיימס ג'ק יואינג, ולכן גם עדיין אין לו כותרת, אם כי הוא אמור להיכתב עבור ההוצאה לאור 'נורטון' – שתשלם לכותב "סכום בן שש ספרות".

    לדברי המחבר וההוצאה, התחקיר והספר אמורים לחשוף כיצד אתוס ה"עוד, יותר, ומהר יותר" הניע את אחד ממעשי ההונאה הגדולים ביותר (שנחשפו) בהיסטוריה של החברה הזאת בפרט ושל תעשיית הרכב בכלל.

    עד עתה כבר מחקה פרשת דיזל-גייט יותר משליש מערך השוק של מניית פולקסווגן, ושלחה לפחות עשרה מנהלים בכירים הביתה – אך לכולם ברור שאנחנו עדיין נמצאים רק בתחילת הפרשה, והיא עדיין רחוקה מלהסתיים.

    סוכנות הידיעות 'רוייטרס', שמדווחת על הליהוק החדש, מזכירה גם שליאונרדו דיקפריו היה המפיק והכוכב של סרט "כלכלי" מצליח מאד אחר – "הזאב מוול סטריט", ונחשב לאחד הפעילים הסביבתיים המובילים מקרב אנשי הוליווד.

    תנו למספרים לסדר לכם את הקיצוץ

    לא בטוח לאיזה חלק בסרט העתידי יזכה האזכור הבא, אבל ידיעה אחרת שפורסמה הלילה, ועדיין לא זכתה לאישור או להכחשה של דוברי פולקסווגן, טוענת שבחברה הגרמנית מתכננים "להפיל" כעשרה אחוזים מן הנזק לו גרמו המנהלים שלהם על הספקים של החברה.

    העיתון הגרמני האנדסבלאט מדווח שאנשי פולקסוואגן ינסו להשיג חסכון של כ-3.4 מיליארד דולר, מעט פחות מעשירית הנזק שצפוי להיגרם לחברה לפי ההערכות הנוכחיות – על הספקים הישירים של החברה, וזאת בנוסף לשורת צעדים נוספים שתכלול קיצוץ בהוצאות השכר ובעלויות השיווק, צמצום בפעילויות החסות והתמיכה בקהילה ודחיית פרויקטים שקשורים במחקר ופיתוח.

    מנגד, הנהלת פולקסוואגן לא הכריזה עד עתה על צעד מנהיגותי מתבקש מאליו: קיצוץ – ולו הצהרתי בלבד – בשכרם של כל מנהלי החברה, אלה שגרמו למשבר, אלה שניצבו לצידם ולא מנעו אותו מבעוד מועד, וגם מי שרק נושאים באחריות של הנהגת החברה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.