• Ad
  • בדרך שלה: הרולס רויס של פרנק סינטרה מוצעת למכירה

    רולס רויס קורניש קונברטיבל שפרנק סינטרה קיבל במתנה ליום הולדתו ה-70 תוצע בקרוב למכירה פומבית. המחיר הצפוי: יותר מ-130 אלף דולר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מכוניות אספנות ששייכות לסלבריטאים ולדמויות היסטוריות זוכות תמיד לתשומת לב מיוחדת, ובמיוחד כאלה שהיו שייכות למי שהשפיעו על התרבות הפופולרית, כמו זמרים ושחקני קולנוע. עצם הבעלות של דמות כזאת על רכב עשויה לשלש או לרבע את ערכו גם אם למכונית עצמה אין ערך מוטורי מרשים במיוחד.

    בעוד פחות משבועיים תוצע למכירה פומבית מכונית רולס רויס שעברה תחת ידיו של פרנק סינטרה, אחד מן הזמרים המפורסמים בכל הזמנים, וזאת כ-20 שנים לאחר פטירתו. סינטרה היה ידוע כחובב רכב מושבע והוא טיפח אוסף מרשים של מכוניות נדירות, בהן דואל גיאה פתוחה משנת 1957, קרייזלר אימפיריאל, רולס רויס סילבר קלאוד, למבורגיני מיורה, פורד ת'אנדרבירד ועוד רבות וטובות.

     

     

    המכונית שתוצע למכירה היא קורניש קונברטיבל משנת 1984, ומה שמשדרג את הערך האספני שלה היא העובדה שהיא הוענקה לסינטרה במתנה לרגל יום הולדתו ה-70 על ידי דין מרטין וסמי דיויד ג'וניור, שתי דמויות פופולריות ומפורסמות בזכות עצמן. המתנה הוענקה לסינטרה במסיבה שערך לכבודו נשיא ארצות הברית דאז, רונלד רייגן, בבית הלבן. סינטרה החזיק את המכונית באוסף הפרטי שלו עד לשנת 1990 ואז העניק אותה במתנה לעוזרו האישי שמכר אותה בשנת 2001 כדי לממן חלק מעלות הרכישה של בית חדש באירופה. מאז, ועד לא מכבר, המכונית אוחסנה, ולאחרונה היא הועברה למכירה בבית מכירות בריטי.

    לאחר שנים ללא תנועה נדרשה הקורניש לעבור שיפוץ, וזה בוצע – בעלות שמוערכת בכ-47 אלף ליש"ט, בסדנה שמתמחה בשיפוץ דגמי רולס רויס ובנטלי. המכונית, שצבעה שחור עם גימור פנים אדום ודיפוני עץ מהגוני, נראית כעת במצב תצוגה ועל מד המרחק שלה רשומים יותר מ-66 אלף מייל.

     

     

    רולס רויס קורניש הושקה במקור בשנת 1971 כגרסת קופה ל'סילבר שאדו', ודי מהר לאחר מכן נוספה לה גם גרסת קונברטיבל. היא הונעה באמצעות מנוע V8 בנפח 6.75 ליטר המסורתי של רולס רויס, ויוצרה כמעט ללא שינוי עד לשנת 1986, אז הוצג לה דור שני – שהיה בעצם מתיחת פנים מאסיבית. לאורך כל אותן שנים נבנו בסך הכל 3,239 מכוניות מדגם קורניש קונברטיבל, וזה בוודאי מסייע לה להיחשב כפריט אספנות מועדף, גם אם לא ממש נדיר, לאספנים עם כיסים עמוקים. ההערכה היא שמחירי השוק של דגם זה נעים כיום בין 40 ל-70 אלף דולר, בהתאם למצב המכונית ולמועד הייצור שלה.

    המכונית של סינטרה, לעומת זאת, צפויה להימכר תמורת 130 עד 160 אלף דולר, ואם אתם מעריצים של סינטרה, והסכום הזה נראה לכם מתאים, תוכלו לשלוח הצעה ב-10 בנובמבר, למכירה הפומבית שתתקיים בתערוכת המכוניות הקלאסיות בלנצ'סטר, בריטניה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.