• Ad
  • כבר פגשנו מכוניות עם ספוילר ופגוש של מכונית אחרת או מנוע ובלמים של רכב שונה. אבל מכונית המורכבת מחלקיהן של 28 מכוניות שונות היא בהחלט דבר מיוחד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אין כמעט אדם שלא מכיר את המושג "ארוחת שאריות" – לעיתים מדובר בחלקי מנות קטנים שנשארו מארוחות קודמות שמחוברות יחדיו לארוחה שלמה מוזרה ולעיתים בפרודוקטים שעוד מעט פג תוקפם וחבל לזרוק ועל כן צריך לנצל בדרך כלשהי.

    אנשים בעלי כישרון בבישול לרוב יצליחו להתקין משילוב של שאריות ארוחה יצירתית טעימה בה השלם עולה על סך מרכיביו ואילו האחרים שקצת פחות מחוברים לאומנות המטבח יאלצו להסתפק במשהו שבמקרה הטוב יאפשר להם למלא את הקיבה ובמקרה הפחות מוצלח יגרום בחילה.

    גם בעולם הרכב יש מי שעושים שילובים משונים יותר או פחות בין רכיבים ממכוניות שונות וממש כמו בארוחת שאריות לעיתים השילוב מאוד מוצלח ולעיתים, אתה יודעים, הרבה פחות.

    יש מי שמתמקדים במיש-מש ויזואלי במחוזות מיצובישי לנסר עם ספוילר של סובארו STI, פנסים של הונדה סיוויק, סאן רוף של סובארו  B4 וג'נטים של אודי RS3.

    אחרים הולכים על שינוי הקרביים והחלקים הפנימיים בסגנון מאזדה מיאטה עם מנוע LS של שברולט קורבט, בלמים של פורשה 911 ודיפרנציאל של טויוטה סופרה.

    אבל נראה שהבחור שאחראי ליצירה שלפניכם שבר את כל השיאים ורקח, ככל הנראה עם השראה מ"זימר" (אותה מכונית משונה משנות השמונים  שכללה פרונט של מכונית ענתיקה וקבינה ואחוריים של מכונית מודרנית), מגרש גרוטאות זמין, כישרון בריתוך ומכונאות ומוח יצירתי במיוחד מהסוג שמתקבל משימוש בחומרים משני תודעה מכונית המורכבת מחלקיהן של 28(!) מכוניות שונות שיותר מיובל שנים מפריד בין הישנה לחדשה שבהן.

    מכסה המנוע והכנפיים הקדמיות מגיעים משברולט מודל 1939, החלון הקדמי והדלתות היו שייכים בעבר לפורד פינטו מודל 1972 ואילו חלקו האחורי של הגג ומכסה תא המטען מגיעים מקאדילק סביל 1985. בין לבין ניתן למצוא גם פגוש קדמי מביואיק 1958, פגוש אחורי משברולט 1932, פנסים ראשיים ופנסי איתות מפורד LTD  מודל 1975, חישוקים מקדילאק 1961, פנסים אחוריים וכנפונים מ-AMC Javelin ועוד ועוד.

    הקבינה כוללת דשבורד והגה של פורד Thunderbird 1964, חלונות חשמליים של שברולט קפריס 1992, מושבים של פורד Firebird 1984 ולוח מחוונים וצמת חשמל של ביואיק 98 מודל 1985.

    גם מתחת למעטפת החגיגה המוזרה נמשכת עם מנוע וי 8 ביג בלוק מטנדר GMC 350 מודל 1985, תיבת הילוכים של שברולט קפריס 1982, סרן אחורי של פונטיאק 1972, בלמים ומתלים קדמיים של קאדילק 1982, מיכל דלק של פורד פינטו ועוד.

    לטענת הבחור שבנה אותה  הרכב, המצויד בטייטל (רישיון רכב) של שברולט 1939, צריך לעבור רישיון כ"מכונית קיט" ובמקביל הוא כל הזמן מוסיף לרכב חלקים נוספים כמובן מעוד רכבים שונים. עם זאת כבר כעת היצירה שלו זוכה להרבה עניין בתערוכת ובמפגשי רכב והופכת בכל מקום לחביבת הקהל.

    הרכב מוצע בימים אלה למכירה בקרייגסליסט באזור ביי סיטי במישיגן. בתיאור המכונית נכתב: "יחידה במינה, נבנתה בעבודת יד באהבה מחלקיהן של 28 מכוניות שונות. המוכר מבטיח שלעולם לא תמצאו עוד מכונית דומה לה. אם תרכשו את המכונית תהפכו לשיחת העיר".

    ללא ספק מדובר בתיאור משכנע למדי, אבל נשאלת השאלה האם באמת יש מי  שיהיה מוכן לשלם את המחיר המבוקש של 25 אלף בעבור ההזיה המוטורית הזו.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ארוחת שאריות: מכוניות המורכבת מחלקי 28 מכוניות שונות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.