• Ad
  • אלפא-רומיאו סטלביו הושקה באולם תצוגה חדש

    יבואנית אלפא-רומיאו לישראל משיקה את הקרוסאובר הראשון בתולדות המותג האיטלקי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת סמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט לישראל, השיקה היום (ג') את 'סטלביו' – הקרוסאובר הראשון בתולדות המותג האיטלקי.

     

     

     

    עם סטלביו מתחרה אלפא-רומיאו בקרוסאוברים של מותגי הפרימיום, דוגמת ב.מ.וו. ואאודי, כשהיא מנסה לשלב את הקוד הגנטי הספורטיבי של אלפא באריזת קרוסאובר אופנתית.

    סטלביו מושק בשלב ראשון בישראל במהדורה מוגבלת של 40 מכוניות בלבד ברמת אבזור גבוהה שנקראת First Edition. זו מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמספק 280 כ"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, הנעה כפולה ותג מחיר של 385 אלף ש"ח – כלומר "ראש בראש" מול הגרסאות היקרות של אאודי Q5 וב.מ.וו X3.

    מדובר בגרסה החזקה ביותר של סטלביו למעט גרסת 'תלתן ירוק', ומפרט האבזור שלה כולל בין היתר מערכת התרעת התנגשות עם בלימת חירום עצמאית, מערכת התרעה מפני סטייה מנתיב, פנסי קסנון עם תאורת אור גבוה אדפטיבית, ריפודי עור, מושבים מחוממים ומתכווננים חשמלית וחישוקים קלים בקוטר 20 אינטש. לקראת ספטמבר תגיע ארצה גרסת 200 כ"ס של סטלביו, שתהיה הגרסה הנמכרת ביותר, עם יעד מכירות שנתי (כולל גרסת תלתן ירוק) של כ-200 כלים בשנה.

    סמל"ת השיקה את סטלביו באולם התצוגה החדש של אלפא-רומיאו וג'יפ בהרצליה, והשידוך בין המותג האיטלקי למותג האמריקני לא נובע מגחמה של היבואן המקומי אלא מן האסטרטגיה של קבוצת פיאט-קרייזלר אשר מכוונת את שני המותגים הללו אל שוק הפרימיום.

    בישראל תבוא האסטרטגיה הזאת לידי ביטוי בשלושה אולמות תצוגה משותפים נוספים לזה שנחנך בהרצליה, ולדברי אנשי היבואנית צפויים לקוחותיהם של אלפא-רומיאו ושל ג'יפ לזכות לכל השירותים הנלווים שמקובלים בסגמנט הפרימיום.

    אנשי היבואנית סבורים גם שהשינויים בשיווק המותגים האלה בישראל יקבלו ביטוי במספר כלי הרכב שיימסרו כאן, והיעד שלהם הוא להגיע ל-1,000 מסירות בשנה. מדובר ביעד שאפתני בהתחשב בכך שאך לפני עשור אלפא-רומיאו מכרה בישראל רק כ-70 מכוניות בשנה. סטלביו אמור להיות אחד ממנועי הצמיחה של אלפא-רומיאו, לצד ג'וליה החדשה שעליה הוא מתבסס. במהלך שנת 2018 אמורים להצטרף גם מכונית סלון חדשה של אלפא-רומיאו ורכב פנאי נוסף שיתבסס עליה ויתחרה בב.מ.וו X5 ודומיו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.