• Ad
  • אימפרזה לעשירים: סובארו לבורג בישראל

    לבורג של סובארו ממוקמת בין אימפרזה ל-B4 ומציעה עיצוב סטיישן ספורטיבי עם תג מחיר של 170 אלף ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, הכריזה היום (ד') על תחילת השיווק של 'לבורג' (Levorg), מכונית משפחתית במרכב סטיישן בעלת תדמית 'ספורט טורינג'.

     

    סובארו לבורג -099

     

    לבורג בנויה על גבי פלטפורמה שחציה הקדמי – מן הקו שבין הדלתות (קורה B) – לקוח מן הדור היוצא של אימפרזה WRX, ואילו חלקה האחורי חדש ומבוסס במידה רבה על מכלולי הפלטפורמה של לגאסי. המכונית ממוקמת מבחינה מיצובית בין אימפרזה לבין 'לגאסי' (B4 בישראל) הנוכחית, ולמעשה היא מעין הכלאה בין השתיים.

    לבורג, שרק יפנים יכולים היו להמציא שם כמו שלה (בנוי משילוב של שלושה שמות ומושגים לא קשורים זה לזה: LEgacy reVOlution touRinG) – נראית כמו גרסת סטיישן של אימפרזה לאחר מקצה תוספות עיצוב כוחניות ובהן כונס אוויר גדול על מכסה המנוע, "חצאיות" צד וחישוקי "18 מרשימים.

    עם ממד אורך של 469 ס"מ ארוכה הלבורג מאימפרזה ב-11 ס"מ, רחבה ממנה ב-4 ס"מ, וחולקת איתה בסיס גלגלים כמעט זהה באורך 265 ס"מ.

    לבורג מונעת באמצעות מנוע בוקסר מוגדש טורבו בנפח 1.6 ליטר עם הזרקת דלק ישירה, אשר שייך לדור המנועים החדש של סובארו.
    מנוע זה מייצר 170 כ"ס ב-4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ אשר זמינים בין 1,800 ל-4,800 סל"ד. המכונית מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.9 שניות ומגיעה ל-210 קמ"ש מרביים, עם תצרוכת דלק תיאורטית ממוצעת, לפי נתוני המעבדה, של 13.5 ק"מ לליטר.

    המנוע מניע את ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה (CVT) עם אפשרות לתפעול ידני, והאלקטרוניקה מסייעת להצמדה אופטימלית של הכח לכביש באמצעות מערכת שמדמה דיפרנציאלים מוגבלי החלקה אשר בולמת את הגלגלים הפנימיים בזמן אובדן אחיזה בפניה. בנוסף מצוידת לבורג במערכת לבחירת מצבי נהיגה שמוכרת גם מ-B4, ואשר שולטת על מאפייני המצערת, ניהול המנוע וזריזות תיבת ההילוכים.

    לבורג מוצעת בארץ תמורת סכום לא זול של 175 אלף ש"ח, כלומר כ-7,000 ש"ח מעל למחירה של B4 הגדולה והיוקרתית ממנה.

    רמת האבזור דומה לזו של B4 עם שבע כריות אוויר, מערכת מולטימדיה מקורית, חיישני גשם ותאורה, בלם יד חשמלי, מפתח חכם, פנסי ערפל ותאורת LED לפנסי החזית, וכן חימום למושבים.

    לבורג מכוונת לקהל יעד מצומצם שמחפש מכונית משפחתית שימושית עם אוריינטציה ספורטיבית, אלא שתג המחיר שלה מכניס אותה לטריטוריה של משפחתיות גדולות מרווחות, מאובזרות ובעלות תדמית יוקרתית יותר.

    במחיר המחירון שלה נראה שלבורג תהיה מנת חלקם של קהל מצומצם מאד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.