• Ad
  • פורד פיוז'ן הייבריד מלפנים
    חברת היבוא המקביל החלה למכור את דגם 'פיוז'ן' של פורד, התאומה האמריקנית של מונדיאו האירופית. בשלב זה מתרכזת איילון מוטורס ביבוא הגרסה ההיברידית בלבד, ומחירה יקר יחסית ודומה לזה של טויוטה קאמרי ההיברידית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    איילון מוטורס, חברת היבוא המקביל, החלה למכור את הגרסה האמריקנית של פורד מונדיאו, ובכך היא מקדימה את היבואנית הרשמית של פורד לישראל, דלק מוטורס, אשר טרם החלה לשווק את מונדיאו החדשה.

    דור חדש, חמישי במספר, של מונדיאו הוצג בתערוכת דטרויט 2012 בשם פיוז'ן (Fusion). הייתה זו גם הפעם הראשונה שבה פורד השתמשה בפלטפורמת המונדיאו עבור פיוז'ן, אשר קודם לכן התבססה על פלטפורמה גלובלית משותפת עם מאזדה 6 (זכר לימים בהם פורד שלטה במאזדה).

    תשעה חודשים לאחר מכן, בתערוכת פריז, הוצגה גרסה אירופית של פיוז'ן – מונדיאו החדשה, אשר מכירתה אמורה הייתה להתחיל במהלך 2013.

    זה לא קרה, בתחילה בגלל בעיות גימור ולאחר מכן בגלל שינוי בפרישת מפעלי פורד באירופה, וכך אירע שהמכירות בארה"ב החלו בתחילת 2013 ואילו המכירות באירופה נדחו עד לאחרונה והחלו יותר משנתיים לאחר התכנון המקורי.

    פורד פיוז'ן הייבריד מאחור

    את הוואקום מנצלת כעת איילון מוטורס אשר החלה למכור את פיוז'ן בישראל, אם כי לא עם מנועי בנזין או דיזל אלא רק בגרסה ההיברידית אשר נהנית ממיסוי מופחת. זו מונעת באמצעות מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (141 כ"ס) בשילוב מנוע חשמלי (118 כ"ס), ואלה מספקים יחד 188 כ"ס.

    התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות וצריכת הדלק המשולבת (בתנאי מעבדה) עומדת על 20 ק"מ לליטר. לשם השוואה, לגרסה ההיברידית של טויוטה קאמרי יש הספק משולב גבוה יותר (203 כ"ס) ותאוצה זריזה יותר (7.7 שניות), אבל היא שוקלת כ-100 ק"ג יותר ועל כן תצרוכת הדלק (התיאורטית) שלה היא 17 ק"מ לליטר (בתנאי מעבדה).

    בעבר חשבו באיילון מוטורס על שיווק פיוז'ן ברמת אבזור אחת, יקרה למדי, אבל ההוזלות שהוחלו בקטגוריה הרלבנטית, עם כניסת טויוטה קאמרי הייבריד המיובאות על ידי אלבר (היבואנית המקבילה) ו'יוניון מוטורס' (היבואנית הרשמית), עודדו את איילון מוטורס להציע גם שתי גרסאות פחות יקרות.

    מחירה של פיוז'ן מתחיל ב-190,000 שקלים, כ-5,000 ש"ח פחות מטויוטה קאמרי שמיובאת ביבוא רשמי. לעומת זאת, הקאמרי שמיובאת על-ידי אלבר זולה בכ–5,000 שקלים ביחס לפיוז'ן, אם כי יש לשים לב שמדובר בדגם של לפני מתיחת פנים.

    רמת אבזור הבסיסית של פיוז'ן נקראת 'S' וכוללת מערכת שמע מקורית, עם כניסות USB ו-AUX, 4 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקי 17 אינץ קלים ועוד. מעליה, תמורת 220,000 שקלים, מוצעת רמת גימור 'SE' שמוסיפה, מערכת מולטימדיה, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, מראה מרכזית נוגדת סינוור, ועוד.

    הגרסה היקרה והמאובזרת ביותר עולה 240,000 ש"ח, נקראת 'טיטניום', ומציעה בנוסף חלון גג, עור מלא, מפתח חכם לפתיחה והתנעה כולל התנעה מרחוק, ועוד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    איילון מוטורס מקדימה את דלק מוטורס ביבוא מונדיאו החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.