• Ad
  • למעט תוספת אבזור מתיחת הפנים של זאפירה איננה משמעותית, אבל ייתכן שהיא מגיעה בתזמון מתאים כדי לעודד את מכירותיה בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אופל חשפה רשמית פרטים ראשונים אודות מתיחת הפנים של המיניוואן הקומפקטי שלה, זאפירה, ועיקר החדשות הן עיצוב מחדש של תא הנוסעים וסביבת הנהג, ושדרוג האבזור.

     

    אופל זאפירה מתיחת פנים 2016 - 0076

     

    כדרכן של מתיחות פנים המכונית החדשה כמעט זהה לקודמת גם מבחינת היצע מערכות ההנעה – לפי הודעתה של אופל לא נוספו לה מנועים חדשים – ובוודאי מבחינת המרכב שנותר עם אותן מידות ותכונות.

    אפילו יחסית לדגמים אחרים של אופל, שעדיין לא הותירה את החותם המובטח שלה על טבלת המכירות בשוק הרכב הישראלי, זאפירה צריכה להיחשב להחמצה, ודווקא משום כך עשויה להיות בשורה בדגם המחודש.

    בשיא עידן הליסינג הייתה בישראל עדנה למיניוואנים קומפקטיים, כאלה שבנויים על פלטפורמות של מכוניות קומפקטיות, אולם גם אלה נמחצו תחת גלגלי הקרוסאוברים הבינוניים בגודלם דוגמת מיצובישי אאוטלנדר ולאחריו קיה ספורטאז'.
    ובכל זאת, בסיכום השנה שעברה נמסרו יותר מ-600 יחידות של מאזדה 5 באחרית ימיה, 876 יחידות של סיטרואן גרנד פיקאסו ולמעלה מ-1,200 יחידות של טויוטה ורסו, בעוד שזאפירה היוצאת מסרה 101 יחידות בלבד. דווקא ברבעון הראשון של השנה, בשלהי ימי הדגם היוצא, חלה התעוררות קלה ואופל מסרה בישראל 52 יחידות של זאפירה, אבל אלה מספרים חסרי משמעות בשוק של רבע מיליון מכוניות בשנה.

    כאמור, מתיחת הפנים של זאפירה היא קוסמטית בעיקרה, והעיצוב החיצוני שלה דומה כעת לעיצוב של אסטרה החדשה.

     

    אופל זאפירה מתיחת פנים 2016 - 006

     

    השבכה הקדמית והפגושים הקדמיים והאחוריים עוצבו מחדש, וכך גם פנסי החזית אשר עוטפים כעת את הכנפיים ובתוכם עיצוב מודרני לתאורת LED קבועה (וברמות הגימור הגבוהות הפנסים גם עוקבים אחר הפניה), וקשתות הגלגלים נראות שריריות יותר.

    סביבת הנהג, אחת מנקודות התורפה בדור הקודם של דגמי אופל, עוצבה בסגנון המוצלח של אסטרה החדשה, לאחר שהתנקתה מעודף הכפתורים והפכה לנקייה ונוחה יותר לשימוש, ובמרכז ממוקם כעת מסך מגע בגודל 7 אינטש.
    התוספות החשובות יותר, וגם זה כמו השדרוג החשוב של אסטרה אשר עומד במרכז הקמפיין שלה כעת – כוללות מערכות מקוריות לסיוע לנהג ובהן התרעת סטייה מנתיב, התרעת התנגשות וזיהוי תמרורים, וכן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית בגרסאות המאובזרות.

     

    אופל זאפירה מתיחת פנים 2016 - 004

     

    בנוסף מוצעות כעת לבחירה שתי מערכות מולטימדיה עם חיבוריות משופרת למכשירים ניידים.

    שבעת המושבים של זאפירה, כולל מערכת הקיפול הנוחה שהייתה לסימן ההיכר של הדגם מיומו הראשון (Flex7) – נותרו כפי שהם, וגם נפח תא המטען נותר על 710 ליטרים, אחד הטובים בקטגוריה. גם הדגם המחודש מציע את גג הזכוכית הפנורמי הענק.

    אופל זאפירה מתיחת פנים 2016 - 005

    באירופה, סתם לידיעה, מוצעת זאפירה גם עם הסבות מקוריות לשימוש בגפ"מ ובגז טבעי.
    זאפירה היא אחת המכוניות האיכותיות והשימושיות בקבוצתה, אבל הבעיה הגדולה שלה היא שמאז השקתה, בשנת 2011, הוחלפו גם המתחרות האירופיות החזקות שלה – סיטרואן גראנד פיקאסו ולאחרונה גם רנו גראנד סניק.
    מצד שני, נראה שאופל לא הצליחה עד היום לנצל כראוי את עוצמתו של היבואן שלה בקרב ציי הרכב, או שהיבואן לא הצליח להגיע עם היצרנית לתנאים המתאימים למיצוב אטרקטיבי יותר של זאפירה בקרב קהל פרטי שזקוק ל-7 מושבים.

    מתיחת פנים של דגם, ודאי כזה שמתמודד באירופה מול צעירים ממנו, יכולה להיות הזדמנות טובה עבור אופל ויבואניה לחשב מסלול מחדש ולהותיר חותם.

     

    אופל זאפירה מתיחת פנים 2016 - 003

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אופל זאפירה נמתחה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.