• Ad
  • אודי TT רודסטר בנסיעה
    יבואנית אאודי החלה בשיווק הדור החדש של TT בתצורת קופה ורודסטר. בתפריט: פלטפורמה חדשה, יותר אבזור ומחיר יקר יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צ'מפיון מוטורס החלה בשיווק אאודי TT החדשה בתצורת קופה ורודסטר. העיצוב אמנם לא חדשני או נועז כמו הדור הראשון, אבל לזכות מעצבי אאודי צריך לומר שהם הצליחו לשמר את העגלגלות הייחודית לדגם. המחיר התייקר ביחס לעבר.

    הדור השלישי של TT מבוסס על פלטפורמת MQB החדישה של קבוצת פולקסוואגן שעליה כבר בנויות פולקסוואגן גולף, אאודי A3, סיאט ליאון וסקודה אוקטביה. אבל להבדיל מהדגמים המשפחתיים TT בנויה על פלטפורמה מקוצרת עם בסיס גלגלים של 250.5 ס"מ. ביחס ל-TT הקודמת שהתבסס על פלטפורמת הדור החמישי של פולקסוואגן גולף, בסיס הגלגלים של TT החדשה צמח ב-3.5 ס"מ ויחד עם אורך כללי שהתקצר ב-2 ס"מ מקבלים פחות סרחי עודף ומראה דינמי יותר. מידותיה של המכונית הם: אורך של 418 ס"מ, רוחבו של 183 ס"מ וגובה של 138 ס"מ. נפח תא המטען צמח ב-13 ליטר ועומד על 305 ליטר.

    בשלב ראשון תשווק המכונית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר (230 כ"ס) ותיבת 'S טרוניק', מצמד כפול עם שישה הילוכים. TT תוצע עם הנעה קדמית או כפולה כאשר תאוצה מעמידה למאה קמ"ש במהדורת הנעה קדמית תעמוד על 5.9 שניות ובמהדורת קוואטרו על 5.3 שניות. גרסאות הרודסטר כבדות מכ-100 ק"ג ומעט איטיות יותר בהאצה הקלאסית למאה קמ"ש. כל הגרסאות מוגבלות אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

    אאודי TT החדשה מאובזרת יותר מקודמתה ותוצע עם מערכת מולטימדיה הכוללת בלוטות' ותפעול מההגה, משוטים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים המשלבים עור ואלקטנרה, פנסי קסנון מלפנים ותאורת לד מאחור, חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד. חבילת 'דיזיין' מוסיפה למפרט הקיים מפתח חכם, לחצן התנעה, מראות מתקפלות וחישוקי 18 אינץ'.

    המחיר יקר יותר מבעבר ועומד על 349,300 שקלים בגרסת הקופה עם הנעה קדמית ו-366,400 שקלים בגרסת קוואטרו. מחירה של אאודי TT רודסטר עומד על 373,300 שקלים בגרסת הנעה קדמית ו-390,000 בגרסת קוואטרו. חבילת דיזיין עולה 12,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אאודי TT החדשה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.