'צ'מפיון מוטורס', יבואנית אאודי מרחיבה את ליין הדגמים הספורטיביים עם התחלת שיווקו של SQ5. עד עתה הדגם לא הגיע לישראל כיוון שהמנוע הבנזין לא עבר תקינה אירופית.
אאודי SQ5 הוצג בעולם ביוני 2012 תחילה רק בגרסת טורבו-דיזל (V6 בנפח 3.0 ליטר, צמד מגדשי טורבו ו-313 כ"ס) וכחצי שנה אחר כך בתערוכת דטרויט עם מנוע טורבו-בנזין (3.0 ליטר, 354 כ"ס). בעוד שגרסת הדיזל יועדה לשוק האירופאי, גרסת הבנזין יועדה לשווקים נבחרים ובהן צפון אמריקה, סין ועוד כמה מדינות במזרח הרחוק ובדרום אמריקה. כחלק ממהלכי היבואנית להרחבת חטיבת הספורט של המותג (S ו-RS), היא הצליחה לקבל תקינה אירופית גם למנוע הבנזין, ובכך נסללה הדרך לשיווק הדגם גם בישראל.
לגרסת הבנזין של אאודי SQ5 מנוע בתצורה ונפח דומים לגרסת הדיזל, כלומר V6 בנפח 3.0 ליטר. אולם בדיזל נמצא זוג מגדשי טורבו ואילו בבנזין מגדש-על. התוצאה: 354 כ"ס ומומנט של 47.9 קג"מ ב-4,000 סל"ד בגרסת הבנזין שהם 40 סוסים יותר ו-20 קג"מים פחות מגרסת הדיזל. בשני המנועים נמצא תיבה אוטומטית פלנטארית בעלת שמונה הילוכים והנעה כפולה (קוואטרו בלשון אאודי). הביצועים דומים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות בבנזין (5.1 בדיזל) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק כצפוי, גבוהה במעט ביחס לדיזל: 11.7 ק"מ לליטר בבנזין לעומת 13.9 ק"מ לליטר בדיזל.
גרסת SQ5 תוצע בישראל בשתי רמות גימור כאשר הבסיסית כוללת: חלון גג פנורמי, מושבי ספורט קדמיים עטופים בעור ואלקנטרה (כאשר מושב נהג מתכוונן חשמלי), מערכת מולטימדיה עם מסך צבעוני בגודל 6.5 אינץ' ו-8 רמקולים, פנסי בי-קסנון, מפתח "חכם", חישוקי 20 אינץ' ועוד.
חבילת 'לקצ'רי' מוסיפה שמשות כהות, מערכת שמע משודרגת תוצרת Bang & Olufsen, חיישני חנייה מלפנים, זיכרון למושב הנהג, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען, קליפרים בצבע אדום ועוד.
מחירה של המכונית עומד על 422,700 שקלים והתוספת עבור חבילת לקצ'רי עומדת על 30,000 שקלים.