• Ad
  • קיה חשפה את הדור הרביעי של סורנטו

    סורנטו החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה לגמרי ומבטיח מרחב פנים גדול יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כשבועיים לפני תערוכת ז'נבה, שבה הוא יוצג רשמית, חשפה קיה תמונות רשמיות ראשונות של הדור הרביעי של סורנטו. העיצוב, ככל שאפשר להתרשם, מעיד על כך שקיה מייעדת את הכלי הזה יותר מכל לשוק האמריקני.

     

    סורנטו החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה לגמרי ומציע בסיס גלגלים ארוך ב-3.5 ס"מ מן הדור היוצא, מה שבוודאי ישמח את יושבי שורת המושבים השלישית שלו, הצפופה למדי בדור הנוכחי. שאר הממדים, עם זאת, נותרו פחות או יותר בטווח של 1 סנטימטר מאלה של הכלי שמוכר לנו כעת. אנשי קיה אומרים על העיצוב ש"בפרופיל, הפרופורציות של סורנטו הותאמו כך שהוא ייראה ארוך יותר, עם "שרכי עודף" קדמיים ואחוריים קצרים יותר".
    אחד השינויים בפרופיל החדש הוא דחיקה לאחור ב-3 ס"מ של הקורה הקדמית, "קורה A", וזאת כדי לקבל את מה שהם מכנים "עיצוב יותר נשען לאחור של תא הנהג". סורנטו החדש עוצב בשיתוף פעולה בין שלושת מרכזי העיצוב של קיה בקוריאה, אירופה וצפון אמריקה, והעיצוב החיצוני, כך נראה בתמונות, דומה מאד לדור החדש של קיה אופטימה.

     

     

    הקוריאנים עדיין לא פרסמו פרטים רשמיים אודות מערכות ההנעה השונות שיוצעו עם סורנטו באירופה ומעבר לאוקיאנוס, וגם אף מילה על ביצועים ותצרוכת דלק, אבל די ברור שבמוקדם או במאוחר יוצעו יחידות היברידיות נטענות. כבר בשלב ההשקה הוא יוצע ככל הנראה מנועי בנזין ודיזל 4 בשורה ובנזין V6, עם הנעה קדמית ועם הנעה לכל הגלגלים. ככל הידוע, בעת ההשקה יוצעו באירופה מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, וגם יחידה היברידית שמבוססת על מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שמחובר למנוע חשמלי.

     

     

    בתמונות הפנים שפורסמו נראית השקעה מכובדת בתא הנוסעים וסביבת הנהג. הקוקפיט נשלט על-ידי מסך מגע גדול, בגודל 10.25 אינטש, שמוצב חיצונית לדאש בורד. לוח השעונים מוקרן על-גבי מסך וירטואלי רחב מאד – בגודל 12.3 אינטש, ויש להניח שהוא יציע אפשרות לתצוגות משתנות לפי בחירת הנהג. כך או אחרת, התחושה יוקרתית למדי, עם תאורת אווירה ושאר גימיקים אופנתיים, אבל מבעד לתמונות מתקבלת תחושה של פלסטיק קשיח וגס, ונקווה שלא זה המצב במציאות.
    אנשי קיה מספרים על בקרת שיוט משופרת, מערכת חניה אוטונומית, בלימה אוטומטית גם במהירויות חניה ומערכת התרעה מפני כניסה לנתיב נסיעה חסום שמקרינה על לוח המחוונים את מה שמתרחש לצד המכונית.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.