• Ad
  • סובארו מציגה: זו הרצפה עליה יצעד המותג לעתיד

    סובארו חושפת פלופורמה מודולרית חדשה שתשמש את מרבית דגמי החברה החל מהאימפרזה החדשה שצפויה להיחשף בהמשך השנה. בתפריט שיפור דרמטי בקשיחות המרכב, הפחתת מרכז הכובד וכן אזורים סופגי אנרגיה להגנה משופרת על הנוסעים בעת תאונה. בנוסף חשפה החברה היפנית את ה-"XV קונספט" המספק רמז עבה לקרוסאובר הקומפקטי הבא של החברה שיציג תפיחה במימדים ועיצוב חד ואגרסיבי יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    545647898אמנם נראה כי הימים הרחוקים ההם בשנות ה-80' של המאה העשרים בהם סובארו שלטה ביד רמה בשוק המקומי עם נתח שוק של מעל ל-50 אחוזים מסך כל המסירות לא יחזרו עוד לעולם, אך אחרי כמה שנים של דשדוש משפיל בתחתית בשנת 2015 המותג היפני הקטן רשם התאוששות מרשימה וזינוק של 76 אחוזים לעומת נתוני שנת 2014 אשר מיקומו אותו במקום ה-12 בדירוג המותגים המבוקשים בישראל.

    למרות התמורות הרבות שעברו על המותג בשוק הישראלי בשנים האחרונות, סובארו הצליחה לשמור בקרב הישראלים על תדמית של מכונית אמינה בלי בעיות ולמרות שליין הדגמים הנוכחי שלה מתקשה, במרבית הסגמנטים, לתת פייט של ממש למתחרות העדכניות המובילות, ישראלים רבים רואים בסובארו קניה טובה ובטוחה שאי אפשר ליפול בה.

    עוד ב-TheCar:
    בחזרה לשנות ה-80: מצאנו בשבילכם סובארו DL במצב מושלם
    סובארו מבטיחה אימפרזה מרגשת
    סובארו: מבחני ריסוק לנוסעים פרוותיים על ארבע

    נראה שבהנהלת סובארו העולמית הבינו שלמרות קהל הלקוחות הנאמן מסביב לגלובוס והיצע ייחודי של גרסאות הנעה כפולה בכמעט כל ליין הדגמים, יש צורך ליישר קו עם המתחרות ולפתח פלטפורמה חדשה ומודרנית יותר שנחשפת כעת.

    כמקובל בעולם הרכב בשנים האחרונות, מדובר בפלטפורמה מודולרית שתשמש את מרבית דגמי החברה החל מהאימפרזה החדשה שצפויה להיחשף במחצית השניה של השנה.

    בסובארו טוענים שהפלטפורמה החדשה תציג שיפור של בין 70-100 אחוזים בחוזקו של המרכב לעומת הדגמים הנוכחיים של החברה, דבר שיתרום לנסיעה חלקה יותר ויכולות דינמיות משופרות. בנוסף, בסובארו מצהירים על תכנון מתקדם של אזורים לספיגת אנרגיה במקרה של תאונה שיעזרו להגן על הנוסעים. הפלטפורמה החדשה מורידה גם את מרכז הכובד הכללי ומתאימה להנעה קדמית או כפולה ואף מאפשרת להכיל גם יחידות הנעה היברידיות.

    56586869876979

    במקביל, במסגרת תערוכת ז'נבה סובארו חשפה בסוף השבוע את ה-XV קונספט – רכב תצוגה שנראה מבושל למדי, מוכן לייצור סדרתי ומספק רמז עבה לגבי האבולוציה שיעבור הדור הבא של הקרוסאובר המבוסס על האימפרזה שככל הנראה יכלול קווים חדים, זוויתיים ואגרסיביים יותר.

    על פי דגם הקונספט נראה גם שמרווח הגחון יהיה נדיב יותר ויחד עם מימדים מגודלים (7 ס"מ לאורך ו-14 ס"מ לרוחב), ה-XV הבא יוכל להתחרות ברכבי פנאי דוגמת הקיה ספורטאז' והיונדאי טוסון שעד כה נתפסו על ידי הלקוחות כרכבים מקטגוריה בכירה יותר.

    עם זאת, כמו ה-XV הנוכחי נראה כי גם הדור הבא ישמור על דימיון עיצובי רב (ואולי מדי) לגרסת ההאצ'בק של האימפרזה הבאה שנחשפה כדגם תצוגה בתערוכת לוס אנג'לס בסתיו וצפויה להיחשף באופן רשמי, יחד עם גרסת הסדאן, כאמור, בהמשך השנה.

    הפלטפורמה החדשה תשמש כמובן גם את הדור הבא של ה-WRX האייקונית שתחשף ב-2017 ובשנה שלאחר מכן על בסיס אותה פלטפורמה סובארו צפויה לחשוף גם קרוסאובר חדש עם 7 מושבים שיהיה מיועד בעיקר לשוק האמריקאי.

     

    566646

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.