Ad

מרצדס C CLASS בישראל

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מרצדס מציעה את C CLASS עם מערכות סיוע לנהג כסטנדרט, ועם מתלי אוויר ובקרת שיוט אדפטיבית כאופציה בתוספת תשלום

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, הודיעה על תחילת השיווק של C CLASS החדשה. המחיר: החל מ-296 אלף שקלים. המכונית החדשה גדולה מעט בממדיה מן המכונית המוחלפת, ומאובזרת כסטנדרט עם מספר מערכות סיוע-לנהג שנועדו למנוע כניסה למצבים תאונתיים.

מהנדסי מרצדס שמו הפעם דגש מיוחד על חוויית הנהיגה, אך עדיין מדובר באחת המכוניות הנוחות יותר לנסיעה יחסית לקטגוריה שלה. העיצוב החיצוני של המכונית תואם את הקו העיצובי החדש של דגמי החברה – מ-S קלאס בקצה הפירמידה ועד ל-A קלאס בבסיסה.

מרצדס C CLASS החדשה מתמודדת מול ב.מ.וו. סידרה 3, אאודי A4, לקסוס IS, קאדילק ATS, וולבו S60 ואינפיניטי Q50 – כמעט כולן מכוניות חדשות או מחודשות.

גרסת C180 , עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש טורבו שמספק 156 כ"ס, מוצעת תמורת החל מ-296 אלף שקלים ועד 340 אלף שקלים לגרסת העיצוב הקוסמטי (בעיקר) AMG. ה-C250, עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמספק 211 כ"ס עולה 340 אלף שקלים ועד 380,000 שקלים לגרסת AMG.

מערכת מתלי אוויר, שמוצעת לראשונה בקטגוריה הזאת עם C CLASS, היא אופציונלית, בתוספת תשלום. עוד חידוש אשר מוצע לראשונה בפלח השוק הזה הוא מערכות הבטיחות והסיוע לנהג – חבילה סטנדרטית שכוללת מערכת שמירת נתיב (ההגה מתקן בעצמו כאשר המכונית מתחילה לסטות מנתיב מסומן) ומערכת מניעת התנגשות – מבוססת רדאר ומצלמה – למניעת תאונה עם רכב המגיע ממול. מערכת זו גם מספקת התראה מפני פגיעה בהולכי רגל, והגברת בלימה לקראת מצבי חירום. מערכת נוספת מתריעה מפני עייפות וחוסר תשומת לב.

כאופציה בתוספת תשלום מוצעות גם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת חניה אוטומטית, מצלמת 360 מעלות, זיהוי תמרורים ותצוגה עילית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות