• Ad
  • תשע שנים אחרי הולדת הדור היוצא השיקה מיצובישי, סוף סוף יש לומר, מחליף ראוי שמבוסס על פלטפורמה מודולרית של רנו-ניסאן. אאוטלנדר ייוצר ביפן, ישווק תחילה בארה"ב, ויגיע אלינו לקראת סוף השנה.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מיצובישי אאוטלנדר, אחד מכלי הרכב הוותיקים ביותר שנמכרים כיום בישראל כחדשים, ויש לומר גם – אחד המצליחים ביותר בפלח השוק שלו – הוחלף הלילה, סוף סוף, בדור חדש.

     

     

    תשע שנים אחרי הולדת הדור השלישי, ואחרי אינספור רמזים אודות המחליף שלו בדמות מכונית קונספט, צילומי ריגול ותמונות מודלפות – הושק הדור הרביעי והחדש של אאוטלנדר עבור השוק האמריקני תחילה, עם המבנה המוכר של קרוסאובר עם שבעה מושבים כסטנדרט.
    כעת, אחרי לא מעט תהפוכות שעברה חברת מיצובישי בתקופה הזאת, וכשהוא מבוסס על פלטפורמת CMF-CD המודולרית והחדשה של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי, יש סוף סוף אאוטלנדר שמציג שפת עיצוב חדשה של מיצובישי כולה.

    אם מתאמצים אפשר לראות את מורשת העיצוב של אאוטלנדר איפה שהוא מתחת למעטה החדש, והמוזר במידה מסוימת. החזית – שאמורה להציג את הפרשנות האחרונה לעיצוב המשפחתי של מותג שלושת היהלומים, מאופיינת בחרטום בולט קדימה מבעד לשני פנסי חזית גדולים וריבועיים שעטופים בפנסי ערפל ובפנסי אורות-יום דקים מלמעלה ומלמטה. כמיטב העיצוב שמקובל כיום אצל לא מעט יצרניות רכב – המסה הקדמית העצומה מחולקת לשלושה מישורים שונים, עם שבכה עליונה שתחומה ב"עיניים צרות", שבכה מרכזית שמצדדיה שקועים פנסי הענק, ושבכה תחתונה.

     

     

    קימורים ש"נוזלים" מן הקורות הקדמיות אל צידי מכסה המנוע, כנפיים קדמיות שריריות, ופסי צד מפוסלים ובולטים – מעניקים לכלי כולו מראה אגרסיבי ושרירי, ואילו הקורה האחורית ביותר משמרת את תצורת "הגג הצף", שגם היא די אופנתית בימינו. פנסים אחוריים צרים ואופקיים עוטפים את שתי הפינות האחוריות של המכונית ומדגישים את הרוחב שלה.

     

     

    ההצגה בעיצוב הפנים נגנבת על-ידי לוח מחוונים אופקי מודרני והרובד העליון של הקוקפיט, שמדופן בעור תפור, קונסולה מרכזית גבוהה, מסך מגע גדול ועצמאי למערכת האינפו-טיינמנט שמרחף במרכז התא, והתוצאה היא סביבת נהג מודרנית, נקיה, עם מסכים גדולים אבל ניקיון ותחושת פרימיום – לכל הפחות בדגם שמדגמן בתמונות. יש כמובן משטח טעינה אלחוטי לטלפונים וקישוריות לכל ענקיות הטכנולוגיה. אנשי מיצובישי מתפארים בתא נוסעים מוגדל – בין השאר בזכות הארכה של בסיס הגלגלים ב-4 סנטימטרים – ובעיקר מורחב, וזה כמובן משפר את מרחב הרגליים, הראש והכתפיים של כל יושבי הרכב. תשומת הלב של היפנים לכל נוסע מופגנת באמצעות מגוון מקומות אחסון לטלפונים עם שקעי טעינה מרובים.

     

     

     

    על הנעת כל המסה הזאת אחראי מנוע בנזין ארבעה צילינדרי חדש בנפח 2.5 ליטרים, אותו מנוע שמניע גם את ניסאן רוג', והוא מספק 184 כוחות סוס וכ-25 קג"מ של מומנט. למרות שמיצובישי טרם פרסמה נתונים רשמיים ברור שהם חייבים להיות טובים מאלה של מנוע ה-2.4 ליטר המיושן שנמכר בארה"ב או מנוע ה-2.0 ליטר שלנו. כרגיל, וכמיטב המסורת, המנוע של אאוטלנדר מניע את הגלגלים הקדמיים, ויש לו גם תצורת הנעה כפולה עם טכנולוגייתSuper All Wheel Control שמחליטה כיצד הכי נכון לדעתה לחלק את כח המנוע בין שני הסרנים וגם בין שני הצדדים של הסרן הקדמי.

    אאוטלנדר החדש ייוצר ביפן, ואנשי מיצובישי מצהירים שהשוק שהכי מעניין אותם בשלב ראשון עבורו הוא השוק האמריקני. רק לאחר מכן הם יתחילו למכור אותו גם בשאר העולם. אלינו, ככל הידוע, הוא יגיע ברבעון האחרון של 2021. מכל מקום, אחת התצורות שמעניינות ביותר את מי שרוצים לנצל את העיוות של מערכת המיסוי הישראלית – הדגם ההיברידי-נטען – תוצג ככל הנראה רק באפריל 2022, וצריך לקוות שעד אז יתעשת מי שצריך להתעשת בישראל ויסגור את הפרצה המזיקה הזאת. אגב, כדי לשמח את מי שאוהבים לעשות השוואות בינלאומיות נזכיר שמחירו הרשמי של אאוטלנדר בארצות הברית של אמריקה מתחיל ב-25,800 דולר, ושהתצורה הבסיסית ביותר שלו מגיעה שם עם 11 כריות אוויר בטיחותיות, שלוש שורות מושבים, מספר רב של מקומות אחסון, שקעי USB-A ו-USB-C וגלגלים בקוטר 18 אינטש.

    רמות אבזור יקרות יותר מוצעות בארה"ב עם גלגלים בקוטר 20 אינטש, מערכת סיוע לנהג שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית וסייען אקטיבי לשמירה על נתיב הנסיעה, ריפודי עור, מערכת ניווט, מערכת שמע מתוצגת BOSE עם עשרה רמקולים ועוד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מיצובישי חשפה את הדור החדש של אאוטלנדר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.