Ad
Lexus RC

לקסוס בתערוכת טוקיו: מכונית ספורט קופה וג'יפון אוונגארדי

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לקסוס עומדת בהבטחתה ומוסיפה גרסאות היברידיות לכל דגם. במרכז התצוגה: מכונית הספורט-קופה RC שכבר מוכנה לייצור

לקסוס תציג את RC, מכונית הספורט-קופה החדשה שלה בתערוכת טוקיו בעוד כשבועיים – ככל הנראה בגרסה מוכנה לייצור.
RC היא מכונית ספורטיבית ארבעה מושבית אשר כמו כל מכוניות הדור החדש של חטיבת היוקרה של טויוטה מתאפיינת בעיצוב אוונגארדי ולא קונבנציונאלי. העיצוב מבוסס על זה של דגם התצוגה LF-CC שהוצג כבר לפני יותר משנה בתערוכת פריז 2012, מה שהופך את המכונית הזו למוכרת למדי לעין, שלא לומר אחת שציפו לה מזה זמן. חלקה האחורי, עם זאת, מזכיר את מכונית התצוגה LFA מדטרוייט 2012.
כל מכוניות לקסוס יוצעו בעתיד גם (או רק) עם גרסה היברידית, וכך גם RC: גרסת הבסיס של המכונית תונע באמצעות מנוע בנזין קונבנציונאלי, V6 בנפח 3.5 ליטר. לצידה תוצע גרסה היברידית עם מנוע בנפח 2.5 ליטר שמשודך למערכת היברידית.
RC, אשר לדברי דוברי טויוטה אמורה "להביא אליהם קהל חדש", נועדה להתחרות בקטגוריית הקופה-בגודל-בינוני במכוניות כמו ב.מ.וו. סידרה 4 החדשה ואאודי A5. היא צפויה להיות משווקת בעולם במהלך המחצית השניה של השנה הבאה.
לקסוס מנצלת את הזירה הביתית להצגה מחודשת של מכונית הקונספט הייחודית LF-NX שאמורה להתחרות – ודאי מבחינת העיצוב – ב'אבוק' של לנד-רובר (והוצגה לפני כחודש בתערוכת פרנקפורט). החשיבות המיוחדת של הצגה מחדש של הקרוס-אובר הזה נובעת מכך שהפעם הוא יצוייד במנוע מוגדש-טורבו בנפח 2.0 ליטר, בין השאר כדי להראות שגם לקסוס לא מפספסת את אופנת הגדשת-הטורבו בשוק היוקרה. כאשר תושק המכונית הזאת, במהלך 2014, זאת תהיה הלקסוס הראשונה מעולם עם הגדשת טורבו, ובעתיד מיועד המנוע הזה להניע גם דגמים נוספים של היצרן.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad