• Ad
  • חברת Swindon Powertrain הבריטית השיקה ערכת הסבה חשמלית למכוניות מיני קלאסיות. הערכה משלשת את מחיר המכונית, אבל גם את העלות שלה.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'סווינדון פאוורטריין" (Swindon Powertrain), אחת הסדנאות הבריטיות המפורסמות מתחום שיפורי מנועי בנזין לספורט מוטורי, פיתחה קיט הסבה ייעודי עבור מכוניות 'מיני' קלאסיות, אשר מאפשר לשלוף מתוכן את מנוע הבעירה ולהחליף אותו בקלות במנוע חשמלי.

     

     

    כך מצטרפת 'סווינדון' למגמה עולמית הולכת ומתעצמת של הסבת כלי רכב ישנים, מדגמים שונים, להנעה חשמלית, וזאת באמצעות ערכות מוכנות ומותאמות מראש שלא דורשות התעסקות מסובכת ורבה. הערכה תהיה זמינה להתקנה כבר מדצמבר הקרוב.

    הערכה של סווינדון, שעולה 39,000 שקלים לפני מיסים ועלויות משלוח, שוקלת 70 קילוגרם בלבד ומותקנת על-גבי תת שילדה ייעודית. הבעיה היא שהערכה כוללת, נוסף למנוע החשמלי, רק את תת-השלדה הקדמית (בתצורה המקורית של מיני), דיפרנציאל תואם למקורי, וכן מחברים ומתאמים שתוכננו במיוחד ומאפשרים להתקין בקלות את המכלול כולו למכונית.

    למחיר הלא עממי הזה יש להוסיף גם את המחיר של סוללת 12 קילוואט שעה שאמנם מותאמת להיכנס בקלות מתחת למכסה המנוע הקטן אבל ודאי לא תספק טווח נסיעה מרשים במיוחד, וגם את שאר רכיבי המערכת החשמלית – החל מקירור הסוללה, דרך בקרי הניהול של המנוע, וכלה במתאם בין מתח AC ל-DC. מי שמתכנן להשתמש במיני שלו במתארים ספורטיביים שונים יכול לבחור להשקיע בדיפרנציאל אופציונלי מוגבל החלקה, ובמגוון רכיבים אופציונליים אחרים.

     

     

     

    המנוע החשמלי מספק 80 קילוואט באופן קבוע ועד 120 קילוואט באופן רגעי, ואנשי סווינדון פאוורטיין טוענים שעד כה כבר נרשמו אצלם יותר מ-500 "לקוחות מתעניינים".

    סווינדון פאוורטרין הוקמה בשנת 1971 כסדנא מתמחה לשיפור מנועים שמשמשים בענפי ספורט מוטורי שונים, וכבר משנות ה-70 ובתחילת שנות ה-80 היא סיפקה שירותים לקבוצות שונות שהתחקו בפורמולה 1. במהלך השנים עסקה החברה בשיפור ותחזוקת מנועים של קבוצות ראלי ואליפויות מכוניות סלון, וכיום היא עובדת מול רבות מן הקבוצות שמשתתפות באליפות מכוניות הסלון הבריטית.

    בעשור האחרון, במקביל להתפתחות טכנולוגיית הסוללות וההנעה החשמלית בכלי רכב החלה החברה להתמחות גם בתחום זה, והיא מתקינה הסבות לרכב חשמלי בבריטניה ובצרפת.

    לקריאה נוספת: שברולט תמכור ערכות הסבה לרכב חשמלי כבר בשנה הבאה

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.