• Ad
  • יגואר קוראת לתיקון לרוב ה-I-Pace בגלל סכנת התלקחות

    הסוללה של יגואר I-Pace עלולה לעלות באש ויצרנית הרכב קראה לתיקון למכוניות באירופה ובישראל. בהודעת משרד התחבורה נכתב: "יש להטעין את הרכב מ."
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    "עומס יתר תרמי יכול להתרחש בסוללות המתח הגבוה" של יגואר I-Pace שיוצרו החל משנת 2019 ועד לשנה הנוכחית. כך עולה מהודעת קריאה לתיקון שפורסמה היום (שישי) באירופה וגם בישראל.

     

    יגואר קוראת לתיקון לרוב ה-I Pace בגלל סכנת התלקחות

     

    יגואר עצמה עדיין לא מסרה באופן רשמי אם התקלה קשורה לסוללה עצמה או למערכת הניהול שלה, כלומר אם תידרש החלפה של כל הסוללה או שהיצרנית רק תעדכן את תוכנת ניהול הסוללה במערכה ה-BMS.

    בתיאור התקלה באירופה נכתב בפירוש שהעומס הטרמי יכול "ליצור סיכון לשריפה ופציעה" אבל באתר האומלל של משרד התחבורה כתוב, לא נגענו: "זוהה חשש של עומס תרמי שעלול להופיע כעשן או אש, שעלולים להתרחש מתחת לרכב שבו ממוקמת סוללת המתח הגבוה. יש להטעין את הרכב מ."

    אז נכון, בימים הקרובים צפויים בעלי הרכב הנוגעים בדבר לקבל לכתובת שמעודכנת במשרד התחבורה מכתבים עם הנוסח המלא של ההודעה, אבל האם אנשי משרד התחבורה שלנו מנסים להזהיר שצריך לטעון את הרכב "מחוץ לבית"? "ממתח נמוך"? "מחשמל סטאטי"? וברצינות: מי מהם יהיה אחראי לשריפה שתתרחש בימים הקרובים ותצית, חלילה, בית מגורים על יושביו?

     

    יגואר קוראת לתיקון לרוב ה-I Pace בגלל סכנת התלקחות
    לאגף הרכב במשרד התחבורה ולשרת התחבורה מירי רגב פתרונים.

     

    יגואר קוראת לתיקון לרוב ה-I Pace בגלל סכנת התלקחות

     

     

     

     

  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.