• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יבואנית פרארי ומזראטי בישראל, חברת אוטו-איטליה, מסרה בשנה שעברה 35 מכוניות, לעומת 29 מכוניות שנמסרו בשנת 2012. לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, היבואנית מכרה אשתקד 11 מכוניות מתוצרת פרארי, ו-24 מתוצרת מזראטי. אולם, למרות הצמיחה במספר המכוניות שמכרה, ולמרות שמחיריהן של מכוניות הספורט האיטלקיות מגיעים למיליון וחצי שקלים (ויותר), הפסידה החברה בשנת 2013 כשלושה מיליון שקלים.

    נתונים אלה נכללים בדו"ח השנתי שפרסמה אמש (ד') בעלת השליטה באוטו-איטליה, חברת קרדן רכב (בעלת זיכיון AVIS בישראל). החברה רכשה ב-2011 מחצית ממניות היבואנית תמורת כ-10 מיליון שקלים, ובשנה שעברה רכשה את יתרת מניותיה בתמורה לשמונה מיליון שקלים. מלבד השקעה של כשמונה מיליון שקלים ברכישת יתרת המניות באוטו-איטליה, השקיעה קרדן רכב בשנה שעברה כשני מיליון שקלים נוספים ביבואנית מכוניות הספורט האיטלקיות.

    לפי דו"ח כספי שפורסם בשנה שעברה, בשנת 2012 הגיע ההפסד הכולל של אוטו-איטליה לכ-2.4 מיליון שקלים. יש לציין שבשנת 2012 ניסתה קרדן רכב למכור את מניותיה באוטו-איטליה בתמורה ל-15 מיליון שקלים, ואף ניהלה משא ומתן גם גורמים בשוק הרכב. אולם, מגעים אלה לא הבשילו לעסקה, ובסופו של דבר החליטה החברה בשנה שעברה לקנות את חלקו של שותפה ביבואנית.

    על-פי דו"ח המסירות החודשי של איגוד יבואני הרכב, בחודשיים הראשונים של 2014 מכרה אוטו-איטליה שמונה מכוניות – פרארי אחת, ושבע מכוניות מתוצרת מזראטי. ראוי להזכיר שבעלת השליטה באוטו-איטליה, חברת קרדן רכב, נמצאת כיום בבעלות UMI, יבואנית מותגי ג'נרל-מוטורס.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יבואנית פרארי מכרה 35 מכוניות, והפסידה שלושה מיליון שקלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.