Ad

דור שלישי לטרפיק

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

עיצוב, תכנון ומנוע חסכן וחרוץ. רנו מציגה דגם חדש לטרפיק שיוצע גם כאופל ויוארו (וגם ווקסהול ויוארו וניסאן פרימהסטאר)

בתחום הרכב המסחרי, כניסת תקן יורו חדש היא בסיס למסיבה. התקן החדש, המחייב למעשה את היצרן לטפל באופן משמעותי בהיצע מנועי הדיזל שלו, הוא הזדמנות מצוינת להצגת דגם חדש לגמרי (או מחודש קצת). לכבוד יורו 6, וגם כי הגיע הזמן, רנו מציגה כעת טרפיק חדש, המסחרית הבינונית שלה, והמכירה בפועל תתחיל בקיץ 2014.

טרפיק, שגודלו בין 'קנגו' לבין 'מסטר', מיוצר מאז 1980. במשך 34 שנים נמכרו 1.6 מיליון יחידות ממנו. הדגם החדש הוא השלישי במספר ומביא עמו עיצוב מחודש והופעה אגרסיבית יותר, עם לוגו מגודל וכונס אוויר גדול ובולט. גם סביבת הנהג, מספרת רנו, עוצבה מחדש והתכנון כולל הרבה פטנטים שימושיים לטובת הנהג המתפעל.

כרגיל ברכב מסחרי אירופאי מסוגו, הטרפיק מוצע במספר גרסאות מרכב וממדים. גרסאות המרכב כוללות רכב משלוח סגור (ואן), רכב הסעות ומיניוואן בשני גבהים, וטנדר עם תא נהג יחיד או תא נהג כפול, כאשר כל חמש הגרסאות מוצעות בשתי מידות אורך שונות. מספר הגרסאות הכולל מגיע ל-270.

עיקר הבשורה הוא במנוע דיזל 1.6 ליטר (R9M) המוצע עם מגדש אחד בעל גיאומטריית להבים משתנה (VGT) – 130 כ"ס ו-14.9 ק"מ/ליטר – או 2 מגדשים: 160 כ"ס ו-17 ק"מ/ליטר. הדגם החדש ייוצר בצרפת ועלות חידוש המפעל העיקרי בסנדוויל לכבודו היא 230 מיליון אירו. המכירות בעוד 3 חודשים, והדגם יוצע, כרגיל, גם כאופל ויוארו, ווקסהול ויוארו (בריטי, עם הגה ימני) וכניסאן פרימהסטאר. מפרט מלא ותמונות של תא הנהג עדיין לא פורסמו.

רנו טרפיק 4 רנו טרפיק רנו טרפיק 2 רנו טרפיק 1

  • Ad
  • Ad
  • Ad