• Ad
  • לקראת אירוע חשיפה שייערך בסוף החודש פרסמה חטיבת הלואו-קוסט של רנו תמונות ראשונות של דגמי הלחם והחמאה שלה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנים האחרונות עשתה דאצ'יה ככל יכולתה כדי להקנות לרוב דגמיה תחושה זולה במראה ובמגע, וזאת למרות שהם מכילים בקרבם לא מעט טכנולוגיה מתקדמת של רנו וניסאן, בעיקר ביחידות ההנעה.

     

     

    כעת, למרבה המזל, נראה שהדברים הללו משתנים, כפי שאפשר ללמוד מפרטים ראשוניים ותמונות ראשונות שפרסמה היצרנית הרומניה לקראת השקתם של לוגאן וסאנדרו חדשים בסוף החודש.

    הדור הנוכחי של לוגאן, מכונית הסדאן הקומפקטית של דאצ'יה, לא השתנה בהרבה ביחס לדור הראשון של המכונית שהושק כבר לפני 16 שנים על בסיס פלטפורמת הסופר-מיני של רנו וניסאן. שלוש שנים לאחר מכן הושקה גם גרסת סופר-מיני האצ'בק על אותה הפלטפורמה, תחת השם סאנדרו, וגם היא לא עברה מהפכים דרמטיים עד היום.

    כעת, סוף סוף, מוצג דור חדש לגמרי של דגמי דאצ'יה על בסיס הפלטפורמה המודרנית והמודולרית של רנו-ניסאן, CMF-B. כך, בין השאר, תתאפשר הטמעה של מערכות הנעה היברידיות והיברידיות-נטענות.

    לטענת דאצ'יה, מאז שנת 2017 סאנדרו היא המכונית הנמכרת ביותר באירופה ללקוחות פרטיים, והממדים של המכונית החדשה נותרו פחות או יותר ללא שינוי – למעט הרחבת מפתח הגלגלים. המכונית החדשה מעוצבת בעיצוב שדאצ'יה מכנה "עיצוב יעיל יותר", והכוונה כנראה לשמשה קדמית משופעת יותר, ותחושה של קו גג נמוך. גרסת סטפוואי של סנדרו מציגה, כרגיל, "עיבוי קרוסאוברי" במקצת, ושפע קישוטים קוסמטיים שתורמים למראה יותר אגרסיבי. גם גרסה זאת דומה לדגם היוצא מבחינת מרווח גחון וממדים.

    על אותה פלטפורמה מודולרית חדשה (שגרסתה המקורית, הארוכה, מהווה בסיס למכוניות הקומפקטיות של הקבוצה) מוצגת כעת לוגאן חדשה לגמרי, וגם היא עוצבה בסגנון יותר מוארך, מודרני ודינמי. שלוש המכוניות תוצגנה, כאמור, באירוע שייערך – ברובו בדיגיטל – ב-29 בספטמבר.

     

     

    שואפת למעלה

    נכון להיום, כל דגמי דאצ'יה, ובכלל זה גם ה"ג'יפון" 'דאסטר' והמכוניות הפסאודו-מסחריות 'לודג'י' ו'דוקר' מבוססים על פלטפורמת V של רנו ניסאן (שבעצמה מהווה שדרוג של פלטפורמת B הוותיקה).

    לוקה דה מיו, המנכ"ל החדש של רנו, הכריז כבר על הפיכתה של דאצ'יה לחטיבה קצת יותר משמעותית בפורטפוליו של רנו, ובראיונות שנערכו איתו הוא אמר שהמותג יישאר מותג "מגניב" אבל ימוקד פחות בלהיות מותג אביון ו"לואו-קוסט". הסיבה לכך ברורה מאליה: דרישות זיהום האוויר והבטיחות מאלצות את כל יצרניות הרכב לייצר מוצרים יקרים יותר, ודאצ'יה תתקשה מאד להציג חזות "צנועה", שלא לומר "דלה" ובמקביל לדרוש מחירים יקרים יותר. דה מיו, שמגיע מקבוצת פולקסווגן, נחשף ודאי למחשבות של הקבוצה הגרמנית לפתח מותג לואו-קוסט משלה, אשר נגנזו לאחר שהסתבר שהם לא כלכליים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דאציה שואפת למעלה: חשפה את סאנדרו ולוגאן החדשות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.