• Ad
  • ניסאן ג'וק אתר THECAR
    כמה ימים אחרי המכירה המוקדמת מודיעה יבואנית ניסאן על התחלת שיווקו באופן רשמי של ג'וק המחודש. האבזור שודרג משמעותית, המחיר לא השתנה, אבל נודע שצפויה רמת גימור נוספת זולה במעט
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשבוע שעבר דיווחנו על כך שבקרוב יחל שיווקו של ניסאן ג'וק המחודש בשלוש רמות אבזור גבוהות מבעבר ובמחיר זהה לדגם המוחלף. הבוקר התחיל השיווק ונודע כי בדרך רמת גימור נוספת (רביעית) זולה ב-2,000 שקלים.

    ניסאן ג'וק היא כבר מכונית וותיקה. הדגם הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה 2010 ומתיחת פנים הוצגה כמעט לפני שנה בתערוכת ז'נבה 2014. מלבד שינויים קוסמטיים ועדכוני חומרים לתא הנוסעים, קיבל הדגם שני חידושים מרכזיים. הראשון שיפור משמעותי לנפח תא המטען שגדל מ-250 ליטר ל-354 ליטר. וכך באה על פתרונה אחת מנקודות התורפה של הדגם המוחלף. חידוש שני היה הוספת מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (115 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית בעלת מצמד כפול. גם המנוע וגם תיבת ההילוכים מגיעים ממדף החלפים של רנו וכבר נמצאים במספר דגמים של רנו וניסאן.

    ניסאן ג'וק תא נוסעים

    שיווק ניסאן ג'וק המחודש החל באירופה בקיץ שחלף ואלינו הגיע הדגם ממש לאחרונה. למעשה 'קרסו', יבואנית ניסאן כבר החלה במכירה מוקדמת של הדגם.

    לעת עתה הדגם לאחר מתיחת הפנים מגיע אלינו במתכונת הקודמת, כלומר עם מנוע ה-1.6 ליטר (117 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית רציפה ולא עם מנוע הטורבו-בנזין החדש והתיבה האוטומטית רובוטית. בינתיים הוא גם לא ישווק עם תיבת הילוכים ידנית.

    ניסאן ג'וק ישווק בשלוש רמות גימור, כמו בעבר, כאשר רמות האבזור השתנו וכעת הן עשירות הרבה יותר. למעשה רמת האבזור הבסיסית שהיתה בעבר ('ויזיה') בוטלה וכעת רמת האבזור האמצעית ('אסנטה') היא רמת האבזור הנמוכה ביותר שגם כך שודרגה משמעותית במסגרת מתיחת הפנים. רמת אבזור זו כוללת: בקרת אקלים, בקרת שיוט, בלוטות', שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, חלון שמש, בורר מערכת בקרה דינמית עם בחירה בין שלושה מצבי נהיגה (רגיל, ספורט וחסכוני), שמשות אחוריות כהות חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד.

    ניסאן ג'וק מלפנים

    לצד רמת אבזור זו ישווקו עוד שתי רמות אבזור עליהן כתבנו בעבר בהרחבה, אבל כאמור היום נודע כי בקרוב ישווק הדגם ברמת אבזור רביעית ובמחיר נמוך יותר. רמת אבזור זו היא למעשה רמת אבזור בסיסית ללא גג שמש ויתכן שגם עם שינוי קוסמטי קל ומחירה יעמוד על 128,000 שקלים. זול ב-2,000 שקלים ממחיר הג'וק בעבר.

    כשהגיע ג'וק לישראל לפני כחמש שנים הוא היה בודד בקטגוריה. מאז נוספו מתחרים רבים ואף דגמים מהקטגוריה שמעל, כמו קיה ספורטז', החלו מוצעים במחירים זולים משמעותית וקרובים יותר למחירי ניסאן ג'וק. שוק הג'יפונים הפך לשוק החם ביותר והתחרות בו כעת עזה מאי פעם. כדי לעמוד בתחרות מול מבול הדגמים במחירים המוזלים, יבואנית ניסאן שמרה על אותם מחירים כמו בעבר, 130, 135 ו-140 אלף שקלים, כשהגרסה הרביעית שתגיע בהמשך מציגה הפחתת מחיר קטנה כדי לענות ככל הניתן על צורכי הלקוחות.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בקרוב: גרסה זולה יותר לניסאן ג'וק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.