• Ad
  • תקלות חוזרות ונשנות בג'יפ גרנד צ'ירוקי שרכש וסירוב של אנשי קרייזלר להחליף את הרכב הפגום, הביאו אוסטרלי ממורמר להפיק קליפ ראפ שהפך לויראלי ומזהיר אנשים מפני רכב הפנאי האמריקאי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

     

    lemon1לפני כשנתיים ולקראת התרחבות התא המשפחתי, אוסטרלי בשם טג' סת'י פדה חלק משמעותי מחסכונותיו, נכנס לסוכנות קרייזלר-פיאט המקומית ובהתרגשות רכש במיטב כספו ג'יפ גרנד צ'ירוקי נוצץ וחדש מהניילונים.
    עם זאת, במקום ליהנות מעמדת הישיבה השלטת בתוך זמן קצר החלו להופיע ברכב הפנאי היוקרתי כל מני תקלות שונות ומשונות שבמספר מקרים אף חייבו גרירה למוסך .

    לאור הישנות המקרים סת'י התלונן וטען שאין שום סיבה שברכב חדש יהיו כל כך הרבה תקלות ואין מנוס אלא לקבוע שמדובר כנראה ב"לימון" – רכב שלא עומד בסטנדרטים המקובלים וסובל מתקלות חוזרות ונשנות, ועל כן יש מקום להחליפו.
    הזכיין המקומי של ג'יפ חשב אחרת וטען שמאחר שלא מדובר בתקלות קרדינליות אין סיבה להחליף את הרכב.

    סת'י לא ויתר. הוא החליט לפנות להנהלת קרייזלר-פיאט באוסטרליה וניסה להסביר כי התקלות לא עולות בקנה אחד עם סכום הכסף ששילם בעבור הרכב ולמעשה לא מאפשרות להשתמש ברכב היוקרתי שרכש, אך גם במטה החברה לא התייחסו ברצינות לטענות וראו בפניותיו החוזרות של סת'י לא יותר ממטרד.

    lemon2

    האירוע המכונן התרחש כשהצעיר בן ה-32 נתקע עם רכבו במרחק קילומטרים ספורים מהמוסך אליו נגרר הרכב כמה ימים לפני כן ובעקבותיו החליט סת'י לעשות מעשה שיביא את המקרה האישי שלו לתודעה הציבורית.
    בניגוד לדרכי מחאה מוכרות כמו פניה לבית המשפט, הפגנה אל מול הסוכנות המקומית או ניסיון לעניין את העיתונות, סת'י, בעידודם של חבריו, החליט לנצל את כשרון השירה שלו והפיק וידאו קליפ מושקע לשיר בסגנון ראפ שכתב, בשם "עשיתי טעות – קניתי ג'יפ לימון!".

    בשיר ובקליפ סת'י מתאר בצורה הומוריסטית את פרטי המקרה ואת היחס המשפיל שקיבל מנציגי היצרן.
    "מנקודת מבט אנוכית, אני רוצה את הכסף שלי בחזרה", הודה סת'י בראיון לעיתון מקומי, "אבל יש כאן משהו הרבה יותר משמעותי מעבר למקרה שלי. באוסטרליה אין 'חוקי לימון' כמו בארצות הברית והאזרח הקטן צריך להסתמך על טוב ליבו של משווק כזה או אחר או להתמודד עם גופי ענק שאין שום סיכוי לנצח אותם".

    מהזרוע האוסטרלית של קרייזלר הסתפקו בתגובה לקונית לפיה "החברה לא מתכוונת לדון במקרים נקודתיים של לקוחות פרטיים בתקשורת ובכל בעיה, שאילתא או תלונה הלקוחות יכולים ליצור קשר FCA אוסטרליה שרואה בשביעות הרצון של לקוחותיה נושא ראשון במעלה".


    בשלב זה סת'י אמנם עוד לא קיבל את כספו בחזרה, אבל בהחלט רשם ניצחון אל מול הקונצרן ובתוך חמישה ימים הקליפ הפך לויראלי וזכה למעל למיליון וחצי צפיות שבוודאי לא תרמו לתדמית המותג ובטווח הארוך יגרמו לקונצרן יותר נזקים מאשר החלפת הרכב הפגום.


    אגב, גם לפני כשנה מקרה דומה זכה לפרסום רב באוסטרליה כשלקוח שחווה ברכבו תקלות רבות ושירות לקוי החליט לעשות מעשה ופשוט להשמיד את הג'יפ בעזרת מגוון כלים מכניים גדולים שלא השאירו שום זכר ללימון המתגלגל.lemon3

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אתם תחליטו: האם זה ג'יפ או לימון על גלגלים?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.