אחרי שצייד עגלת סופר במנוע בנזין ויצא איתה למסע קניות מטורף, הפך קלנועית המיועדת לגיל השלישי לכלי רכב שיכול "לפתוח ברמזור" טוב יותר מרוב המכוניות, בנה את קטנוע השליחים הארוך בעולם באורך של 22 מטרים, צייד אופניים במנוע סילון תוצרת בית, התקין צמד מגדשי סילון על קארט תמימה והרכיב מנוע בנזין עצבני על עגלת תינוק, קולין פורז, הבריטי שבהכשרתו הוא בכלל שרברב, חוזר עם יצירה מוטורית חדשה כשהפעם הוא מתגרה בכוח המשיכה עם גרסת לואו-טק תוצרת בית לפנטזיה המוטורית של כמעט כל גיק באשר הוא מאז הסרט "שובו של הג'דיי": הובר בייק – רחפת אישית מהירה ויעילה כתחליף לאופנוע.
עוד ב-TheCar:
בחזרה לעבר: העתיד עוד ממש לא כאן
לקסוס חושפת סקייטבורד שלא צריך גלגלים
זה לא אופנוע, זו מכונית: הרכב שמסתפק ב-2 גלגלים
כבר מספר שנים שאחת לכמה זמן אנו שומעים על איזה סטארטאפ או פרויקט מימון המונים של יזמים המבטיחים שהנה אוטוטו החלום שלנו יהפוך למציאות והרחפת האישית פרי תכנונם תהיה מוכנה.
אבל מעבר לתג מחיר המשוער הגבוה לצרכן, הזמן עובר ועובר ואף רחפן אישי עדיין לא נראה בסביבה וכאן נכנס לתמונה פורז עם כושר האלתור שלו ובעיקר הטירוף המובנה באישיותו לנסות על עצמו את כל אותם כלים מוזרים שהוא בונה מגרוטאות בסדנה בחצר ביתו.
על אף שהשרברב חסר הגבולות כבר בנה כמה וכמה כלים מוטוריים הזויים שיכולים בקלות להתחרות על התואר "הכלי המסוכן והמטורף ביותר" וכמה כלים שהגיעו למהירויות גבוהות במיוחד, זו הפעם הראשונה שפורז מוותר על גלגלים ומחליט להתגרות בכוח המשיכה.
הרעיון היה ליצור באמצעים פשוטים משהו בהשראת אותם "הובר בייקס" מהסרט.
פורז השיג שני מנועים קטנים אליהם חיבר רוטורים, ריתך שלדת צינורות והחל בשלב הניסויים האנושיים.
אחרי כמה אבות טיפוס לא מוצלחים פורז הגיע לדגם שאכן הצליח להתרומם מהקרקע.
מסיבות של מגבלות זמן ותקציב לכלי המעופף של פורז אין מערכת הגאים, יכולת בלימה או מנגנון לייצוב אישי ושכחנו לספר לכם שלשרברב גם אין שום ניסיון או ידע בהטסה, מה שכמובן לא הפריע לו להמשיך עם הניסוי וללמוד לעשות זאת בשיטת "טוס עד שתתרסק".
מיותר לציין שאנו מפצירים בכם לא לנסות זאת בבית.