זמן קצר לאחר שנחשפה הונדה סיביק האצ'בק המחודשת בתערוכת ז'נבה, מתחילה חברת 'מאיר' בשיווק המכונית העדכנית בישראל. עיקרי השינוי: קוסמטיקה, יותר אבזור ורמת גימור חדשה וגבוהה (שנקראת 'ספורט') שכוללת מערכת מולטימדיה מבוססת מערכת הפעלה אנדרואיד. מחירי רמות האבזור הקיימות לא השתנה.
הונדה סיביק האצ'בק הוצגה בדורה הנוכחי ב-2011 ועברה מתיחת פנים של אמצע החיים בתערוכת ז'נבה האחרונה. עיקרי העדכון קוסמטיים בלבד וכוללים פנסים חדשים המשלבים לד ופגושים בעיצוב שונה. בתא הנוסעים נמצא ריפוד חדש למושבים, חיפוי דלתות שונה כאשר רמת האבזור החדשה ('ספורט') כוללות גם מערכת מולטימדיה מקורית מבוססת מערכת הפעלה אנדרואיד עם מסך 7 אינץ' ואפשרות גלישה באינטרנט, מצלמת רוורס, ניווט לוויני.
יחידת ההנעה נותרה כשהייתה: מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר (142 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית בת חמישה הילוכים או ידנית בעלת שישה הילוכים. הביצועים ותצרוכת הדלק זהים, אבל בהונדה אומרים שהמכונית כעת כוללת מערכת בקרת יציבות משופרת שמעניקה תחושה דינמית יותר בפניות, בשל סיוע במערכת שנקראת 'AHA' (ר"ת: Agile Handling Assist) אשר בולמות קלות כל גלגל בנפרד בעת פנייה.
בפן הבטיחותי נמצא מערכת בלימה עירונית אקטיבית שמסוגלת לבלום את המכונית באופן מלא (ופעילה עד 32 קמ"ש).
סיביק המחודשת תוצע בשלוש רמות גימור. 'קומפורט' שכוללת מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה כניסות USB AUX ובלוטות', בקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקי 16 אינץ' קלים ועוד. מעליה נמצא את רמת גימור 'אלגנס' שמוסיפה בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות, חיישני גשם ותאורה, פנסי ערפל, חישוקי 17 אינץ' ועוד. רמת הגימור החדשה 'ספורט' כאמור מציעה את מערכת המולטימדיה החדשה, אולם ביחס לרמת אבזור 'אלגנס' מחסירה כמה פרטים כמו חיישני גשם ותאורה ומראות מתקפלות. באופן כללי ניתן לומר שרמת גימור ספורט מציעה כמה מאפיינים שנמצא בטייפ R החדשה (שתגיע אלינו בהמשך השנה) כמו ספויילר אחורי, שבכה קדמית ייחודית, ריפוד גג בצבע שחור ועוד.
מחירי רמות האבזור 'קומפורט' ו'אלגנס' לא השתנו ועומדים על 135,000 ו-145,000 שקלים בהתאמה. רמת אבזור 'ספורט' תעלה 148,000 שקלים. מאיר תמשיך להציע את המכונית עם תיבה ידנית ב-126,000 שקלים וברמת הגימור הנמוכה ביותר.