• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לצד 'X5' ו'סדרה 4' מייצור סדרתי, ושתי מכוניות חשמליות חדשות, תחשוף ב.מ.וו. בפרנקפורט שלוש מכוניות קונספט

    מבקרי התצוגה של ב.מ.וו. בתערוכת המכוניות הביתית שלהם, שתיפתח בעשרה בספטמבר בפרנקפורט, ייאלצו להתרוצץ לא מעט כדי שלא לפספס אף אחד משבעת החידושים החשובים של החברה: שתי מכוניות סדרתיות קונבנציונליות, שתי מכוניות סדרתיות חשמליות, ושלושה אבות טיפס למכוניות עתידיות.

    במרכז התצוגה יוצבו כמובן שתי המכוניות החשמליות – i3 שכבר זכתה לחשיפה עצמאית לפני כחודש, ומכונית הספורט החשמלית-היברידית i8 שזו לה החשיפה הרשמית הראשונה. i8 מונעת באמצעות מערכת היברידית שמשלבת את מנוע שלושת הצילינדרים החדש של ב.מ.וו. עם מנוע חשמלי, וכך מספקת 362 כ"ס ותצרוכת דלק משוערת של כ-40 ק"מ לליטר (!).

    לא רחוק משם יוצבו שני דגמים סדרתיים חדשים – גרסת הקופה החדשה של סדרה 3, שנקראת מעתה 'סדרה 4' ומכירותיה אצלנו מתחילות ממש בימים אלה, וכן הדור השלישי של X5 שהוצג מוקדם יותר השנה בארה"ב. החידוש בפרנקפורט: לראשונה יוצע X5 גם בגרסת פלאג-אין היברידית, וכן, גם זאת לראשונה, בגרסת הנעה אחורית בלבד.

    מכונית התצוגה המעניינת והחשובה ביותר של ב.מ.וו. בפרנקפורט צפויה להיות CAT אשר מספקת הצצה אל מכונית חדשה לגמרי שתהיה הב.מ.וו. הראשונה בעלת הנעה קדמית, ומתחרה בסדרה B של מרצדס. CAT, שטרם קיבלה שם רשמי ומאושר כמכונית סדרתית (אך תיקרא ככל הנראה 'סידרה 2'), בנויה על פלטפורמת ההנעה הקדמית החדשה שב.מ.וו. פיתחה עבור 'מיני' ועבור עצמה, שעליה צפויים לפחות 11 דגמים של שני המותגים. מכונית התצוגה מייצגת את גרסת המכונית בעלת חמישה מקומות ישיבה, שתוצג בתחילת השנה הבאה, אם כי לא מן הנמנע שעוד קודם לכן תוצג דווקא גרסת קופה של המכונית. בסוף השנה הבאה צפויה גם גרסה מוארכת, בעלת 7 מקומות ישיבה ודלתות ארוכות שיקלו על הכניסה לשורת המושבים השלישית. כל מכוניות 'סדרה 2' יונעו, כמנוע בסיסי, על ידי מנוע ה-1.5 ליטר החדש של ב.מ.וו, בעל שלושה צילינדרים ומוגדש הטורבו.

    מכונית קונספט מרגשת לא פחות רומזת על מחליפתה של M3 הנוכחית, אשר מתוקף היותה מכונית קופה תיקרא מעתה והלאה M4.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בית מלא לב.מ.וו. בפרנקפורט: שבע הופעות בכורה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.