יוניון מוטורס, החלה בשיווק טויוטה פריוס פלוס המחודש – גרסת שבעה מקומות לפריוס המוכרת, והמיניוואן ההיברידי הראשון בארץ (ובינתיים גם היחיד).
פריוס פלוס הוצג ב-2009, ומבוסס על פלטפורמה מאורכת של הפריוס. בתערוכת לוס אנג'לס האחרונה (שנערכה בנובמבר 2014) הוצג הדגם לאחר מתיחת פנים, כשעיקרי השינוי קוסמטיים וכוללים פגושים ופנסים חדשים אשר מתאימים יותר לקו העיצובי החדש והאגרסיבי יותר של הקונצרן. העיצוב המחודש גם הוביל לתוספת אורך קטנה של 3.5 ס"מ לכדי 464 ס"מ. באופן כללי פריוס פלוס מציג ממדים תפוחים יותר ביחס לפריוס הרגילה: האורך הכללי (בגרסה המחודשת) מציג תוספת של 19 ס"מ, בסיס הגלגלים גדול ב-8 ס"מ לכדי 278 ס"מ, לגובה נוספו עוד 8.5 ס"מ ל-157.5 ס"מ ולרוחב 3 ס"מ לכדי 177.5 ס"מ.
במסגרת מתיחת הפנים טויוטה לא נגעה בעיצוב תא הנוסעים והסתפקה בשדרוג המושבים והחלפת מערכת המולטימדיה לטויוטה טאץ' 2 בעלת מסך 6.1 אינץ'. בחו"ל גם התווספו תוספות בתשלום כמו כוונון חשמלי משודרג למושב הנהג, וצג TFT בגודל 4.2 אינץ' ללוח המחוונים.
פריוס פלוס המחודש יוצע עם מפרט אבזור דומה לבעבר שכולל בין היתר מפתח חכם ושמשות כהות מאחור, ובמחיר זהה שיעמוד על 172,000 שקלים.
כשהושק הדגם בישראל במאי 2013 מחירו עמד על 176,000 שקלים שהם 18,000 שקלים יותר ביחס לפריוס הרגילה שנמכרה ב-158,000 שקלים. מאז הוזל הפריוס פלוס ב-4,000 שקלים ואילו פריוס הרגילה הוזלה ב-8,000 שקלים ומאוחר יותר לתקופה מוגבלת בעוד 5,000 שקלים. כעת מחירה של פריוס הרגילה מתחיל 150,000 שקלים. פריוס פלאג-אין גם הוזלה פעמים ובאותם ערכים כמו פריוס הרגילה, אבל לעומתה היא לא התייקרה מחדש, כך שכעת מחירה עומד על 175,000 שקלים.