לאחר שמונה חודשי הפסקה תחודש החל מנובמבר הקרוב תוכנית הגריטה למכוניות ישנות במתכונת מצמצמת.
על אף היתרונות העצומים של תוכנית הגריטה לצמצום זיהום האוויר, ולשיפור הבטיחות בכבישים כתוצאה מהורדתן של מכוניות ישנות ולא בטוחות, ממשלת ישראל הקציבה רק 25 מיליון ש"ח להמשך התוכנית בחמש השנים הקרובות, סכום שאמור להספיק לגריטתן של כ-1,666 מכוניות בשנה בלבד.
לצורך הפרופורציה, צי הרכב במדינת ישראל כולל יותר מ-2.5 מיליון מכוניות נוסעים, כלומר שלתוכנית לא יכולה להיות כמעט כל השפעה על הנעשה בכבישים.
מתכונת התוכנית נותרה כבעבר וללא שינוי: בעלי מכוניות שיוצרו עד לשנת עד 1993 יוכלו למסור אותן לגריטה ולקבל תמורתם 3,000 שקלים, וכן את החלק היחסי של אגרת הרישוי שלא נוצל.
על בעל הרכב להציג באגף הרישוי רישיון רכב בתוקף, והרכב עצמו צריך להיות נקי משיעבודים ועקולים ולהגיע בנסיעה למגרש הגריטה.