כשעה וחצי נותרה עד לסיום מירוץ 24 השעות של לה מאן, והאצבעות של אנשי קבוצת טויוטה כבר בטח כחולות מרוב לחץ. מכונית מספר 7 שלהם, "מכונית הגיבוי" אם תרצו, עברה לפני כשעה וקצת 'ספין' ב'פניית דנלופ', כשהיא נהוגה בידי חוסה מריה לופז, וזה כמובן סייע לפרננדו אלונסו, שמוביל בטויוטה מספר 8, להגדיל את הפער שלו ליותר מדקה וחצי.
למהלך טקט הסיום של המירוץ הושיבו מנהלי טויוטה את שני הנהגים היפנים שלהם מאחורי ההגאים: קאזוקי נאקאג'ימה במכונית מספר 8, וקאמוי קובאיאשי במספר 7.
הסדר בראש הטבלה נשמר גם לקראת הסוף, עם שתי המכוניות של ריבליון במקומות 3 ו-4, 12 הקפות מאחורי הטויוטות. מאחוריהם, בהפרש של 20 ו-21 הקפות מן המובילים, נמצאים הצוותים של ג'י-דרייב, סיגנטק-אלפיין וגראף במכוניות LMP2 .
קרבות צמודים יותר התקיימו לכל אורך היממה האחרונה בקטגוריית GTE Pro, ושם צריך לציין את ההפתעה בכך שקבוצת פורד צ'יפ גנאסי מחזיקה את המקומות 3 ו-4, הקפה אחת, ולפעמים פחות, מאחורי שתיים מן המכוניות של קבוצת פורשה הרשמית. אכזבה לא מבוטלת נרשמה אצל אנשי ב.מ.וו, שאחת ממכוניותיהם פרשה והאחרת מדורגת במקום ה-32, כשהיא מאחורי שלוש מכוניות מקטגוריית GTE AM. גם באסטון מרטין ודאי מאוכזבים מכך שהמכונית החדשה שלהם לא מצליחה להביא כבוד גדול יותר, וכרגע הם מדורגים במקומות 27 ו-42.
עד לשלב זה פרשו כבר באופן סופי ארבע מכוניות מן הקטגוריה הבכירה, LMP1, חמש מכוניות מקטגוריית LMP2, 3 מכוניות מקטגוריית GTE Pro ושלוש מקטגוריית AM, אבל בלה מאן, כמו בלה מאן, זה לא נגמר עד שדגל השחמט מונף.