עד לפני לא יותר מדי שנים, גם מחירן של המכוניות היוקרתיות או האקזוטיות ביותר לא חצה את רף חצי מיליון היורו, אבל לפני קצת יותר מעשור הויירון של בוגאטי קבעה רף חדש ולבד מהספק חסר תקדים של 1001 סוסים היא הציגה גם תג מחיר של מיליון יורו.
בהמשך הגיעו גרסאות ההייפר ספורט והגג הפתוח שדחפו את תג המחיר כלפי מעלה וכשהתברר שיש לקוחות שמוכנים לשלם סכומים בני 7 ספרות לגללגלים חדשים, גם יצרני בוטיק כמו פאגני וקוניגסאג הרשו לעצמם להשתולל עם דגמים קיצוניים ויקרים במיוחד.
לפני כ-4 שנים גם פרארי, פורשה ומקלארן החליטו להצטרף למועדון המיליון והציגו דגמים משלהן עם תג מחיר בן 7 ספרות.
על אף שלרגע נראה כי הבוגאטי שיירון, מחליפת הויירון, קבעה רף חדש עם תג מחיר של כ-3 מיליון יורו ליחידה, מסתבר כי בעידן בו מכוניות אספנות נחשבות ונדירות מחליפות ידי בעבור סכומים הזויים, יש מי שמוכן לשלם סכומים שטרם נראו בעבור מכונית חלומותיו מהניילונים.
הכירו את הרולס רויס Sweptail שעלתה לבעליה, כך על פי מקורות יודעי דבר, לא פחות מ-10 מיליון יורו. ה-Sweptail מבוססת על המכלולים והשלדה של הפנטום קופה אך כוללת עיצוב חיצוני ותא נוסעים ייחודיים בהתאם לטעמו ולרצונותיו של הלקוח שבשלב זה העדיף של להיחשף.
דובר רולס רויס הכחיש את השמועות כי המכונית עלתה יותר מ-10 מיליון יורו, אך ציין כי מדובר ברכב יקר בצורה קיצונית אשר עוצב ותוכנן ללא שום פשרות בהשראת רכבי המותג משנות העשרים של המאה ה-20 ויאכטות מפוארות.
החזית של ה-Sweptail כוללת גריל מלבני ענק וכמובן את דמותה של ה"ספיריט אוף אקסטזי" אבל אין ספק שאת עיקר תשומת הלב מושכים העיצוב של החלק האחורי הכולל חלון משולש ענק והקבינה שקובעת סטנדרטים חדשים של הקפדה על פרטים ואשר לידה תאי הנוסעים המדהימים של שאר דגמי החברה מרגישים במחוזות הליסינג.
על אף שקשה למצוא סיבה הגיונית לרכוש רכב בודד בסכום (לפני מיסים) בו ניתן לרכוש 50 רכבי מרצדס S קלאס (כולל מיסים) חדשים, סביר להניח שהמילה האחרונה טרם נאמרה ובשנים הקרובות נשמע על אנשים שהוציאו אפילו סכומים גבוהים יותר על הגלגלים שלהם.